میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

ایران و کره جنوبی، مدعیان اصلی صعود در گروه B

تیم های نوجوانان ایران و کره جنوبی مدعیان اصلی صعود در گروه B جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی بشمار می روند.

تبلیغ در عصر ترکیه

تیم نوجوانان ایران در بازی نخست با نتیجه ی 6-1 از سد افغانستان گذشت و کره جنوبی هم با همین نتیجه تیم قطر را شکست داد. اکنون تیم های ایران و کره جنوبی با 3 امتیاز و تفاضل مثبت 5 در رده های اول و دوم جدول قرار دارند. ممکن است سرنوشت صعود دو تیم در این گروه در روز دوم بازی ها مشخص شود. فردا و در مصاف دوم از ساعت 15:30 کره جنوبی به دیدار افغانستان می رود و در ساعت 17:30 ایران با قطر بازی می کند. درصورت پیروزی کره جنوبی و ایران هر دو تیم 6 امتیازی می شوند و راهی دور بعد خواهند شد و در فاصله یک بازی مانده به پایان بازی های گروه B تیم های افغانستان و قطر بدون امتیاز باقی می مانند و بازی سوم تشریفاتی خواهد شد.

مسابقات جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی در 4 گروه 4 تیمی درتایلند در حال برگزاری است. در پایان مرحله ی گروهی تیم های اول و دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند. این مرحله به صورت تک حذفی برگزار می شود و تیم های برنده در این مرحله چهار نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی زیر 17 سال در سال 2023 خواهند بود. این مسابقات بازی رده بندی ندارد و تیم های بازنده در مرحله ی نیمه نهایی مشترکا به عنوان سومی دست پیدا خواهند کرد.

تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی در روز نخست بازی ها نمایش خوبی در برابر افغانستان داشت و موفق شد این تیم را با نتیجه ی 6-1 شکست دهد.

منبع
ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا