میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژهآخرین خبرهاترکیهخبرهای ایران

اردوغان: هدف ما ایجاد کمربند امنیت و صلح در اطراف ترکیه است

تبلیغ در عصر ترکیه

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد که هدف ما ایجاد کمربند امنیت و صلح در اطراف ترکیه از اروپا تا دریای سیاه، از قفقاز و خاورمیانه تا شمال آفریقا است.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی اظهاراتی در هفتادونهمین مجمع عمومی اتحادیه اتاق‌ها و بورس‌های ترکیه در آنکارا گفت:هدف ما ایجاد کمربند امنیت و صلح در اطراف ترکیه از اروپا تا دریای سیاه، از قفقاز و خاورمیانه تا شمال آفریقا است.

اردوغان با اشاره به نتایج انتخابات اخیر ریاست جمهوری ترکیه تصریح کرد: مصمم به اتخاذ اقدامات لازم به منظور افزایش سطح رفاه عمومی هستیم. به سیاست دولت مبنی بر ممانعت از تاثیر منفی تورم بر زندگی شهروندان نیز پایبند هستیم.

رئیس جمهور ترکیه افزود: خرد آناتولی بار دیگر بر مهندسی سیاسی چیره شد. تلاش برای هدایت سیاست از طریق گروه‌های تروریستی به هدف خود نرسیده است.

اردوغان گفت: بی تردید هر یک از شهروندان‌مان که به اراده ملی اعتماد، برای کشورمان آرزو داشته و خود را بخشی از این سرزمین می‌دانند، برنده این انتخابات هستند.

رئیس جمهور ترکیه همچنین گفت: ائتلاف سابق ترکیه (اپوزیسیون) در پای صندوق رای دومین کارت قرمز را از ملت دریافت کرد.

اردوغان در بخشی از اظهاراتش در ارتباط با مشکلات مربوط به صدور ویزای شینگن گفت: مشکل ویزا را که اخیرا به عنوان یک باج گیری سیاسی مورد استفاده قرار گرفته است، در اسرع وقت حل خواهیم کرد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا