میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
پوست و مو

آنچه باید در خصوص رنگ کردن ابروهایتان بدانید

برای افرادی که ابروهای روشن یا سفیدی دارند، رنگ کردن یک راه‌حل ایده‌آل برای پر و برجسته کردن ابروها محسوب می‌شود.

تبلیغ در عصر ترکیه

وجود ابروها برای هماهنگی چهره بسیار ضروری است. با وجود اینکه برخی افراد تحت‌تاثیر مد، فرم یا رنگ ابروهای خود را دستکاری می‌کنند اما باید بدانید که زیبایی و تناسب ابروها روی زیبایی چهره‌تان تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل نیز بعد از رنگ کردن موها باید رنگ آنها را با رنگ ابروها هماهنگ کرد.

رنگ کردن ابروها باعث می‌شود که پرپشت به نظر بیایند و نگاه فرد جذابتر شود. اما اینکار اصولی دارد و لازم است نکاتی را رعایت کنید تا ابروهای خوشرنگ، طبیعی و زیبایی داشته باشید.

چرا باید ابروها را رنگ کنیم؟

رنگ کردن ابروها باعث مشخص شدن خط ابرو می‌شود در نتیجه چشم‌ها نیز بزرگتر و زیباتر به نظر می‌رسند. درواقع با رنگ کردن، ابروها پرتر و چشم‌ها نیز جذابتر می‌شوند. برای افرادی که ابروهای روشن یا سفیدی دارند، رنگ کردن یک راه‌حل ایده‌آل برای پر و برجسته کردن ابروها محسوب می‌شود.

آیا می‌توان ابروها را در منزل رنگ کرد؟

بدون شک خودتان می‌توانید در منزل ابروهایتان را رنگ کنید اما توصیه می‌شود که اینکار را به متخصص بسپارید چون اینکار کمی خطرناک است. اگرچه رنگ ابرو در مقایسه با رنگ مو حاوی ترکیبات ملایم‌تری است اما با اینحال رنگ ابرو جزو رنگ‌های اکسیداتیو محسوب می‌شود. بنابراین مهم است که دوز رنگ و زمان نگهداشتن آن روی ابروها را با دقت رعایت کنید و بدانید که اگر اشتباه کنید پوستتان نیز رنگ می‌گیرد.

علاوه‌براین، ابروها همیشه در معرض مستقیم دید هستند و بد شدن رنگ آنها بسیار نازیبا شده و توی چشم می‌زند. توصیه می‌شود رنگ ابروی خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده و از یک فرد حرفه‌ای مشورت بگیرید.

رنگ کردن ابرو در سالن زیبایی

اگر از یک فرد متخصص برای رنگ کردن ابروهایتان کمک بگیرید ابتدا رنگ ابرویی که به‌صورت شما می‌آید و با رنگ موهایتان هماهنگی دارد را انتخاب می‌کند. برای کاهش خطر آلرژی یا حساسیت لازم است یک تست آلرژی انجام شود. سپس دورتادور ابروها وازلین می‌زنند تا پوست رنگ نگیرد. در نهایت لازم است که رنگ ابرو به مدت 30 ثانیه تا 5 دقیقه روی ابروها بماند و سپس با آب شسته شود.

هر آنچه باید انجام دهید

برای اینکه نتیجه کار طبیعی دربیاید و رنگ ابرویتان با صورتتان هماهنگی داشته باشد رنگ ابروها را با رنگ ریشه موهایتان مقایسه کنید. فراموش نکنید که نباید از رنگ مو برای رنگ کردن ابروهایتان استفاده کنید چون حاوی ترکیبات مضری هستند که ممکن است به چشم‌هایتان آسیب بزنند.

ابروهایتان را بیش از حد روشن نکنید

توصیه می‌کنیم که ابروهای خود را بیش از حد روشن و سفید نکنید چون ساختار چهره‌تان را به‌هم می‌ریزد، زیبایی چشم‌ها را کم‌رنگتر می‌کند و به‌طور کلی زیبا نیست. اگر ابروهای خالی و کم‌پشتی دارید از رنگ کردن آنها بپرهیزید چون رنگ برای ابروهاست نه برای پوست. برای بهبود وضعیت ابروهای خالی و کم‌پشت باید با مداد ابرو و لوازم آرایشی وارد عمل شوید و رنگ کردن ابروها به دردتان نمی‌خورد.

منبع
سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا