میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

گزارش اختصاصی A Haber ترکیه از محل سقوط بالگرد: فقط قسمت دم نسوخته است

ما در اینجا می بینیم که هلیکوپتر به بسیاری از قطعات تقسیم شده است. این به ما نشان می دهد که حادثه چقدر شدید بوده است. در حال حاضر جهان این تصاویر را از A Haber که اولین بار آن را در کوه منتشر کرد، می بیند.

تبلیغ در عصر ترکیه

شبکه ترکیه در گزارشی به ماجرای سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور ایران پرداخت.

به گزارش عصر ترکیه، تلویزیون  A Haber با اعلام این که اولین تیم تلویزیونی بود که به محل سقوط هلیکوپتر رسید گزارش زیر را منتشر کرده است.

محمد کاراتاش در این فیلم این گونه گزارش می دهد:

ما پس از یک سفر طولانی و سخت، در حال حاضر در نقطه ای هستیم که رئیس جمهور ایران، رئیسی و همه کسانی که با او بودند، جان خود را از دست داده اند. ما در حال حاضر در منطقه سقوط هستیم.

در حال حاضر تیم ها در اینجا در حال بررسی هستند. اینجا محلی است که جنازه ها از آن منتقل می شوند. در اینجا تیم های پلیس در حال کار هستند. ما نه تنها در تلویزیون ترکیه، بلکه در تلویزیون های جهان نیز اولین تصاویر را در صفحات A Haber نشان می دهیم. قطعات هلیکوپتر در اینجا هستند. ما با مردم در فرودگاه تبریز صحبت کردیم. سپس به سمت منطقه حادثه حرکت کردیم. پس از یک سفر طولانی و سخت، به اینجا رسیدیم.

 هلیکوپتر

هلیکوپتر 1

هلیکوپتر به قطعات کوچک تبدیل شده است! این قسمت موتور است…

ما در اینجا می بینیم که هلیکوپتر به بسیاری از قطعات تقسیم شده است. این به ما نشان می دهد که حادثه چقدر شدید بوده است. در حال حاضر جهان این تصاویر را از A Haber که اولین بار آن را در کوه منتشر کرد، می بیند. اینجا مکانی بسیار مه آلود است و ما به سختی قطعه ای از موتور را دیدیم.

قسمت موتور به قطعات کوچک تبدیل شده است. تیم های پلیس نیز ما را در مورد پخش خبر هشدار دادند. در حال حاضر گزارش محل در حال تهیه است و به همین دلیل ما را خارج کردند.

هلیکوپتر 2

ما را از منطقه دور کردند و هشدار دادند زیرا در آنجا کار بسیار دقیقی در حال انجام است. هم اطلاعات و هم نظامی در منطقه وظیفه دارند. تا جایی که ما می‌توانیم ببینیم، هلیکوپتر به 4 یا 5 قطعه تقسیم شده است. در قسمت‌های جلویی نیز باز هم قطعات کوچک وجود دارد.

به نظر می‌رسد هلیکوپتر ابتدا به قسمت کوه زده است. تنها قسمتی از هلیکوپتر که نسوخته است، قسمت دم است. هلیکوپتر در محلی که بدنه‌اش باقی مانده بود، سقوط کرده و یک آتش‌سوزی رخ داده است. با نگاه به لاشه هلی کوپتر، می‌بینیم که قسمت بدنه به دو قسمت تقسیم شده است. قطعات سوخته به خاکستر تبدیل شده‌اند.

منبع
ahaber

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. دست ترکیه درد نکنه،واقعا برادر ما هستن.مهم نیست کی زود پیدا کرده،مهم کمک ترکیه هست،انشاله هر روز قوی تر بشه باعث خوشحالی ما ایرانیان هست،و لعنت بر حسود و کسی ک میخاد فتنه کنه بین دوتا برادر،غرب کارش فتنه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا