میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

 هشدار وزیر کشور ترکیه به گروه های مافیایی

این گروه مافیایی در کارهای مجرمانه از جمله قاچاق مواد مخدر دست دارد. پلیس یونان فردی را به همراه 4 عدد فشنگ و 2 گذرنامه جعلی در رابطه با قتلهای اخیر بازداشت کرده است.

تبلیغ در عصر ترکیه

وزیر کشور ترکیه هشدار داد نفس گروه های مافیایی و جنایتکار و زورگو را می بریم.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از روزنامه حریت ترکیه، علی یرلی کایا در جدیدترین اظهارات خود در  واکنش به رخدادهای مخل امنیت و آسایش مردم به ویژه در شهر استانبول ، هشدار داد نفس گروههای مافیایی و زورگو را می بریم.

اظهارات وزیر کشور ترکیه در حالیست که در جدیدترین رخداد در رابطه با گروههای مافیایی ترکیه ، 9 عضو یک گروه مافیایی و جنایتکار تحت رهبری باریش بویون در شهر آتن یونان به قتل رسیدند. این گروه مافیایی به موتورسواران مسلح خود شهرت دارد که مخالفان و رقیبان را به ضرب گلوله می کشتند.

این گروه مافیایی در کارهای مجرمانه از جمله قاچاق مواد مخدر دست دارد. پلیس یونان فردی را به همراه 4 عدد فشنگ و 2 گذرنامه جعلی در رابطه با قتلهای اخیر بازداشت کرده است.

گروه های مافیایی 1

وزیر کشور ترکیه در تشریح نود روز فعالیت وزارتخانه زیر دستش گفت ما تلاش می کنیم تا شهرهای ترکیه به یکی از امن ترین شهرهای جهان تبدیل شوند. او افزود در این مدت 92 عملیات ضد گروههای تبهکاری و مافیایی انجام شده و 430 نفر بازداشت شده اند.

یرلی کایا همچنین تاکید کرد که ترکیه را به منطقه ممنوع برای قاچاق مواد مخدر تبدیل می کنیم.  در 3 ماه گذشته نزدیک به 6 هزار نفر در این رابطه بازداشت شده اند.

وزیر کشور ترکیه درباره مهاجران غیرقانونی نیز گفت که در 3 ماه گذشته بیش از 75 هزار مهاجر غیرقانون بازداشت شده که بیش از 32 هزار نفر دیپورت شده اند. همچنین نزدیک به 90 هزار مهاجر غیرقانونی هم داوطلبانه از کشور خارج شده اند.

گروه های مافیایی 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا