میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیهآخرین خبرها

نمایشگاه عکس‌ استیو مک کری عکاس «دختر افغان» در موزه سینما استانبول

نمایشگاه عکس‌ استیو مک کری، خالق «شربت گل؛ دختر افغان» که بسیاری آن را شناخته‌شده‌ترین عکس جهان می‌دانند، در موزه سینما استانبول برپا شد.

تبلیغ در عصر ترکیه

نمایشگاه عکاسی استیو مک کاری شامل 51 قطعه از عکس‌های این هنرمند معروف پرتره معاصر تا 31 جولای 2023 در موزه سینما استانبول دایر خواهد بود.

به گزارش TRT مک کری از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شرکت کرده و اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاهی مایه افتخار است. بسیار مشتاقم که به ترکیه و بویژه استانبول سفری داشته باشم.

این عکاس برجسته نشنال جئوگرافیک داستان عکس «دختر افغان» را غلبه بر تیره‌بختی دانسته و گفت: زندگی پر از چالش است. مقابله با این چالش‌ها، غلبه بر آنها و در این میان تلاش برای حفظ آرامش است.

وی با بیان اینکه شربت گل دختری مهاجر است، افزود: به نظر من این عکس نشان می‌دهد که یک کودک با وجود سختی‌های زندگی و شرایط دشوار، به زندگی ادامه می‌دهد، به آینده امیدوار است. زنده می‌ماند و زندگی بهتری خواهد داشت و مثبت اندیش خواهد بود.

گفتنی است نمایشگاه عکاسی استیو مک کاری شامل 51 قطعه از عکس‌های این هنرمند معروف پرتره معاصر تا 31 جولای 2023 در موزه سینما استانبول دایر خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا