میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهاخبرهای ویژه

نقشه احساسات استانبول منتشر شد؛ برج دختر، عاشقانه‌ترین و مسجد آبی، باوفاترین مکان های شهر

تبلیغ در عصر ترکیه

«انجمن سلامت روان» که یک سازمان غیردولتی مستقر در ترکیه است، به تازگی لیستی از مکان‌های احساسی ترکیه بر اساس تجربه کاربران منتشر کرده است. این اطلاعات از طریق اپلیکیشنی به نام «CheckFeel» که نزدیک به ۱۰هزار کاربر دارد گردآوری شده‌اند.

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط این انجمن، برج دختر در استانبول عاشقانه‌ترین مکان در تمام شهر بوده است. این مکان تاکنون قرارهای عاشقانه زیادی را به خود دیده و پس‌زمینه عکس‌های عاشقانه زیادی بوده است.
Z3k1NOz130udoSa31RaSoAمسجد ایوب سلطان، که به عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی استانبول شناخته می‌شود، به عنوان آرام‌ترین نقطه شهر در این لیست خودنمایی می‌کند.
3tEV5weLwtD86hq9 1550593332670جای تعجب نیست که متروبوس‌هایی که روزانه ۸۰۰هزار نفر از آن استفاده می‌کنند و امکان سفر سریع از یک سر استانبول به سوی دیگر را فراهم می‌کند هم به عنوان پراستفاده‌ترین و شلوغ‌ترین مکان‌های استانبول شناخته شده است.
متروبوس استانبول ، خدمات رسانی 24 ساعته 1
یکی از مکان‌های مورد علاقه کاربران، خیابان استقلال در قلب شهر است که به عنوان شادترین مکان استانبول در این لیست جای خود را باز کرده است.
38081586 c115 4e54 b9a2 06403de20737در این لیست تپه چاملیجا به عنوان جادارترین مکان شناخته شده است. از این مکان به عنوان بام استانبول نیز یاد می شود زیرا با ارتفاع 268 متر بلندترین تپه استانبول به‌شمار می‌آید.
بام استانبول کجاست؟
مسجد آبی هم عنوان وفادارترین مکان  را به خود اختصاص داده است.
blueMosque 800x500 1
و در پایان،گورستان کاراجااحمد به عنوان غم‌انگیزترین نقطه استانبول شناخته شده است.
karacaahmet mezarligi

 

منبع
از جمله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا