میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

شهروندان در خرید گوشی بیشتر به چه نکاتی توجه می کنند!

مردم بیشتر به رم و حافظه در گوشی‌ها توجه می‌کنند. اگر این دو مورد خوب باشد، خیلی به دوربین و ظاهر گوشی اهمیت نمی‌دهند. برخی از برندها مشتریان خاص خود را دارند و از برند دیگری استفاده نمی‌کنند.

تبلیغ در عصر ترکیه

عصر ترکیه – یک فروشنده گوشی در استانبول می‌گوید که مشتریان هنگام خرید گوشی، به جزئیات مختلف سخت‌افزاری مانند رم و فضای ذخیره‌سازی و همچنین هزینه‌های احتمالی تعمیر در صورت خرابی یا آسیب دستگاه توجه زیادی می‌کنند.

با پیشرفت فناوری، ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند نیز روز به روز متنوع‌تر می‌شود. در این راستا، حال هر گوشی برای جلب نظر طیف‌های مختلفی از مشتریان طراحی می‌شود و نیازها و خواسته‌های مشتریان نیز به تبع آن متنوع‌تر می‌شود.

برخی از مشتریان گوشی را فقط برای نیازهای روزمره خود انتخاب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به دنبال دستگاهی با ویژگی‌های مناسب برای بازی یا کار هستند. مشتریانی که به دنبال “گوشی خوب و ارزان” هستند، علاوه بر در نظر گرفتن هزینه‌های احتمالی تعمیر در صورت خرابی یا آسیب، به جای نمایشگرهای AMOLED که به دلیل قیمت بالا شناخته شده‌اند، به دنبال نمایشگرهای TFT یا IPS هستند.

آیتکین با اشاره به اینکه مشتریانش بیشتر به رم و فضای ذخیره‌سازی توجه می‌کنند، می‌گوید که برخی از مشتریان به جای قیمت یا ویژگی‌ها، روی یک برند خاص تمرکز می‌کنند.

خرید گوشی 1

انتخاب گوشی با توجه به نیاز و بودجه

این فروشنده با بیان اینکه هر فرد از گوشی خود برای اهداف خاصی استفاده می‌کند، می‌گوید که مشتریان خرید خود را بر اساس این نیازها انجام می‌دهند. به عنوان مثال، کسانی که از گوشی برای بازی استفاده می‌کنند به رم و پردازنده دستگاه توجه می‌کنند، در حالی که کسانی که از آن برای کار استفاده می‌کنند، به دوربین و حافظه توجه می‌کنند و کسانی که به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند، به این موضوع توجه می‌کنند. به نظر او، گوشی‌های تاشو برای کسانی که به طور مرتب گوشی خود را می‌اندازند مناسب نیستند و بیشتر برای کسانی مناسب هستند که از آن با دقت و ظرافت استفاده می‌کنند.

زیرا گوشی‌های تاشو در مقایسه با گوشی‌های معمولی ظریف‌تر و شکننده‌تر هستند و هزینه تعمیر آنها نیز بیشتر است. نمایشگرهای معمولی تقریباً نصف قیمت گوشی هستند. این موضوع در مورد هر مصرف‌کننده متفاوت است، اما به طور کلی، مردم به دنبال “گوشی خوب و ارزان” هستند. با این حال، برای برخی افراد، قیمت و برای برخی دیگر ویژگی‌ها در اولویت است.

خرید گوشی 2

هزینه‌ها نقش مهمی دارند

آیتکین در ادامه صحبت‌های خود به تاثیر قیمت فناوری‌های نمایشگر استفاده شده در گوشی‌ها بر انتخاب مشتریان اشاره می‌کند و می‌گوید: “این دستگاه‌ها بیشتر به دلیل نمایشگرها برای تعمیر مراجعه می‌کنند. نمایشگر گوشی‌های AMOLED به دلیل کیفیت بهتر، گران‌تر هستند.

قیمت نمایشگرهای TFT یا IPS ارزان‌تر است زیرا کیفیت نمایشگر آنها نسبت به نمایشگر AMOLED پایین‌تر است. البته مشتریانی هستند که به دنبال این نمایشگرها هستند. به عنوان مثال، مشتریانی که به طور مرتب نمایشگر گوشی خود را می‌شکنند، گوشی‌های با نمایشگر ارزان‌تر را ترجیح می‌دهند.

با این حال، به طور کلی، مردم بیشتر به رم و حافظه در گوشی‌ها توجه می‌کنند. اگر این دو مورد خوب باشد، خیلی به دوربین و ظاهر گوشی اهمیت نمی‌دهند. برخی از برندها مشتریان خاص خود را دارند و از برند دیگری استفاده نمی‌کنند. افرادی هم هستند که به جای ویژگی‌های گوشی به برند آن توجه می‌کنند. در حال حاضر، قیمت یک گوشی میان‌رده بین 8 تا 12 هزار لیر است.”

منبع
turkiyegazetesi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا