میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی

خرید و قیمت درب و پنجره upvc با شیشه رفلکس

تبلیغ در عصر ترکیه

یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد در ساختمان سازی، شیشه‌های رفلکس هستند. این نوع شیشه ساختمانی می‌تواند برای نمای ساختمان، تکمیل دکوراسیون، ساخت پارتیشن و… مورد استفاده قرار بگیرد. این شیشه ها دارای یک سری آلیاژهای خاص حساس به دما هستند، بنابراین می‌توان آن‌ها را برای حفظ حریم خصوصی در مکان‌های مختلف، مورد استفاده قرار داد. اگر به دنبال چنین محصولی هستید، این مطلب را مطالعه کنید تا بهترین آن را خریداری کنید.

شیشه رفلکس چیست؟

شیشه رفلکس یکی از انواع محصولات موجود در بازار است که به دلیل داشتن خاصیت بازتاب کننده نور، با این نام شناخته می‌شود. شیشه‌های آینه‌ای هم نام دیگر آن هستند. به کار گرفتن آلیاژهایی خاص در این محصول، باعث ایجاد خاصیت بازتاب نور شده است، به طوری که در زمان تابش نور، این محصولات بازتابی از خودشان نشان می‌دهند که می‌تواند منجر به این شود که هیچ چیز از پشت شیشه مشخص نباشد.

در واقع آلیاژهایی که در ترکیب شیشه‌های رفلکس به‌کار می‌روند، باعث تغییر رنگ و میزان انعکاس در این شیشه‌ها می‌شوند. عملکرد شیشه‌های رفلکس بر پایه نور است، به این معنا که هر جهتی از شیشه که در برابر نور روشن‌تر باشد، به عنوان یک آینه عمل می‌کند، در حالی که سمت دیگر مشابه شیشه‌های معمولی عمل می‌کند، بنابراین در روزهایی که هوا روشن است، شیشه‌ها ویژگی‌هایی شبیه به آینه دارند، اما این حالت در طول شب برعکس می‌شود و شیشه‌ها در این زمان از داخل ساختمان به ویژگی آینه‌ای مجهز می‌شوند.

درب و پنجره upvc 1

معرفی انواع مختلف شیشه آینه ای و کاربرد هریک

شیشه آینه ای به دلیل داشتن ساختار خاص، می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشند، اما موضوعی که باید به آن توجه داشت، این است که مدل رفلکس، چه انواعی دارد؟

 از نظر رنگ‌بندی، این محصولات به چندین دسته مختلف، تقسیم می‌شوند که هر کدام خصوصیات و کاربردهای خاص خودشان را دارند.

  • شیشه رفلکس نقره ای یا آینه ای : یکی از پرکاربردترین شیشه های های رفلکس موجود در بازار، شیشه‌های نقره‌ای هستند. این مدل‌ها خاصیت بازتاب‌کنندگی نور بالایی دارند، به همین دلیل بیشتر برای ساختمان‌هایی که به حفظ محرمانگی با درصد زیاد نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شیشه رفلکس طلایی: استفاده از شیشه رفلکس طلایی در ساختمان‌هایی با سبک رومی و کلاسیک که دارای رنگ نمای کرم و قهوه‌ای هستند، به عنوان یک انتخاب شیک و مطابق با قوانین طراحی دکوراسیون شناخته می‌شود. در این ساختمان‌ها از پروفیل‌های UPVC با طرح چوب یا طلایی نیز استفاده می‌شود، که باعث ایجاد هماهنگی و تناسب با این سبک‌های معماری می‌شود.
  • شیشه رفلکس سوپر سیلور( فقط نقره ای): شیشه رفلکس نقره‌ای یک نوع شیشه رفلکس است که با ویژگی منحصر به فرد خود شناخته می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود شیشه رفلکس دوجداره نقره‌ای در محیط‌های با نور کم، عملکرد مناسبی ارائه دهد. دلیل این موضوع این است که این نوع شیشه قادر به هدایت نور خورشید تا میزان ۱۰۰ درصد به داخل فضاهای ساختمان است. این ویژگی باعث می‌شود تا حتی در شرایط نور کم، نور خورشید به بهترین شکل ممکن به داخل فضاهای داخلی منتقل شده و برای روشنایی مناسب اتاق‌ها و فضاهای داخلی کمک کند.
  • شیشه رفلکس دوجداره: مدل رفلکس دوجداره، در گروه محصولات مقاوم قرار می‌گیرد که دارای دو لایه شیشه دو جداره مختلف است، به‌طوری که بخش بیرونی ساختمان به صورت رفلکس و بخش داخلی ساختمان با یک شیشه معمولی طراحی می‌شود. این محصولات به دلیل این‌که می‌توانند عایق خوبی برای یک ساختمان باشند، جزء انواع خاص در ساختمان سازی هستند.
  • شیشه رفلکس سکوریت: این نوع شیشه یکی دیگر از مقاوم‌ترین شیشه های آینه‌ای موجود در بازار است. مدل رفلکس سکوریت دارای بافت بسیار مقاومی است و به راحتی شکسته نمی‌شود، بنابراین می‌توان آن‌ها را با ابعاد مختلف سفارش داد و در نماهای ساختمانی استفاده کرد.

درب و پنجره upvc 3

نکات خرید شیشه رفلکس       

با توجه به این‌که شیشه‌های رفلکس دارای رنگ بندی متفاوتی هستند، بهتر است قبل از خرید در مورد تناسب هر یک از این شیشه ها با سبک دکوراسیون یا نمای خارجی، دقت بیشتری داشته باشید. این شیشه‌ها می‌توانند با ابعاد مختلف سفارش داده شوند تا برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار بگیرند. اگر هدف شما از استفاده از این محصولات، عایق سازی یک ساختمان است، بهتر است آن‌ها را به صورت دوجداره سفارش دهید.

ناگفته نماند که کیفیت این شیشه ها تاثیر زیادی روی مقاومت و طول عمرشان دارد، پس سعی کنید آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر بخرید و در ساختمان یا هر محیطی که دوست دارید، مورد استفاده قرار دهید. اصفهان فلوت انواع درب و پنجره آلومینیومی و upvc را با با بهترین کیفیت عرضه می کند. قیمت شیشه ساختمانی در اصفهان فلوت مناسب و مقرون به صرفه است. اصفهان فلوت نرخ روز تمامی محصولات را در سایت قرار می دهد.

قیمت شیشه رفلکس

هزینه شیشه رفلکس نسبت به انواع معمولی بالاتر است و این ممکن است به دلیل عملکرد برتر و استفاده از آلیاژهای متفاوت نسبت به گلس‌های معمولی باشد. شیشه‌های رفلکس به دلیل توانایی در کنترل انتقال نور و حرارت از طریق شیشه، در تعداد زیادی از ساختمان‌ها و پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از شیشه رفلکس می‌تواند در صرفه‌جویی در انرژی و کاهش هزینه‌های حرارتی در فصل‌های گرم و سرد سال کمک کند، همچنین قابلیت کنترل نور خورشید و حفظ حریم خصوصی در برخی مواقع نیز از مزایای این نوع شیشه است، بنابراین اگر چه هزینه آن ها بیشتر است، اما مزایای عملکردی و انرژی‌ آها می‌تواند این هزینه را توجیه کند. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت شیشه‌های رفلکس بسیار با هم متفاوت است، به‌طوری که هر چقدر ضخامت این شیشه‌ها بالاتر باشد، قیمت‌ آن هم بالاتر می‌رود، از طرفی رنگ‌بندی این محصولات روی قیمت‌ آن اثر می‌گذارد.

اصفهان فلوت قیمت روز انواع شیشه رفلکس را در سایت قرار داده است. برای کسب اطلاعات و خرید شیشه رفلکس به سایت اصفهان فلوت مراجعه کنید. این فروشگاه عرضه کننده تمام شیشه های ساختمانی، درب و پنجره آلومینیومی اختصاصی، درب و پنجره UPVC و… است، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش اصفهان فلوت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا