میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهاخبرهای ایران

بازتاب جهانی خبر سربازی که پوتین هایش را به زلزله زده داد

تبلیغ در عصر ترکیه

تصاویری از یک سرباز ترک در منطقه زلزله‌زده، در حالی که پوتین های خود را به یک شهروند بدون کفش می‌دهد، توسط وزارت دفاع ملی به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر در بسیاری از سایتهای اینترنتی پر طرفدار چین به دفعات به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از TRT، در اخبار به اشتراک گذاشته شده در سایتهای Baidu و Weixin که صدها میلیون کاربر دارند، عنوان شد که این رویداد “یکی از تاثیرگذارترین صحنه‌هایی بود که پس از فاجعه زمین لرزه به چشم خورده است.”

در این خبر که در آنها از تصاویر اسکرین شات از ویدئوی به اشتراک گذاشته شده توسط وزارتخانه استفاده شده است، نوشته شد: “یک سرباز ترک با یک زلزله‌زده بدون کفش روبرو شد. این سرباز با دیدن اینکه زلزله‌زده تنها با یک جوراب در جاده پوشیده از برف ایستاده است، پوتین های خود را درآورد و به او داد.”

در این خبر همچنین جمله‌ای از سایت وزارت دفاع ملی که نوشته شده: “سرباز ترک سوگند یاد کرده است که جان خود را بی دریغ فدای این مردم و کشور کند، به همین دلیل وقتی می‌بیند که شهروند ما کفش به پا ندارد، در دادن چکمه‌های خود تردیدی به دل راه نمی‌دهد.” نیز به اشتراک گذاشته شد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا