میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

افزایش چشمگیر صادرات صنایع دفاعی از ترکیه

شرکت‌های تولیدی صنایع دفاعی ترکیه سهم خود از بازارهای صادراتی جهانی را افزایش می‌دهند.

تبلیغ در عصر ترکیه

سازندگان تسلیحات با کالیبر سبک و متوسط ​​ترکیه سال‌های اخیر در حال بالا بردن سطح موفقیت خود در بازارهای بین المللی هستند.

جانیک، یکی از تولیدکنندگان پیشرو تسلیحات در صنعت دفاعی ترکیه، در سال 2023 به ارتقا در سطح بازارهای جهانی ادامه داد و از اهداف صادراتی خود پیشی گرفت.

این شرکت با شرکت در 13 نمایشگاه بین المللی در 4 قاره در سال گذشته، صادرات خود را 75 درصد افزایش داد.

بیش از 750 هزار بازدید کننده در این نمایشگاه‌ها از غرفه جانیک که قصد دارد در سال 2024 وارد بازارهای صادراتی جدید شود بازدید کردند.

جانیک که تپانچه، سلاح ضد هوایی، اسلحه کالیبر متوسط ​​و سیستم های تسلیحاتی کنترل از راه دور را به کشورهای دوست و متحد در سراسر جهان صادر می‌کند، در سال 2023 به موفقیت‌های زیادی دست یافت.

این شرکت قصد دارد امسال در مجموع در 16 نمایشگاه از جمله در ایالات متحده آمریکا، آلمان، عربستان سعودی، آفریقا، مالزی، بلغارستان، فرانسه، لهستان، پاکستان و ترکیه شرکت کند.

جانیک همچنین با شرکت در نمایشگاهی که در تاریخ 4 تا 8 فوریه 2024 در عربستان سعودی برای اولین بار در سال جاری برگزار می‌شود، قصد دارد بازارهای صادراتی جدید را به بازارهای خود اضافه کند.

دیدم آرال، عضو هیئت مدیره و مسئول تجارت خارجی شرکت جانیک به خبرنگار آنادولو گفت که آنها با فراتر رفتن از اهدافی که در سال 2023، بیست و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت تعیین کرده بودند، به فعالیت خود ادامه دادند.

او اظهار داشت: ما به عنوان یک برند جهانی در ترکیه، با افتخار قدرت کشورمان و توسعه آن در این بخش را در مسیر صادرات خود حمل می‌کنیم. خوشبختانه، ما از نمایندگان هر کشور در هر قاره‌ای که بازدید کردیم، تحسین مشابهی دریافت کردیم. در آینده به گسترش حلقه صادرات خود در بازارهای جدید ادامه خواهیم داد. سال 2023 را برای صنعت و شرکت خود بسیار پربار به پایان رساندیم و آماده هستیم تا در سال 2024 سطح صادرات خود را حتی بالاتر ببریم. ما به سرمایه‌گذاری‌های جدید و تولید با عشق، هیجان و افتخار در قرن جدید جمهوری ترکیه ادامه خواهیم داد.

منبع
خبرگزاری آناتولی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا