میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

افتتاح نمایشگاه آثار برنده جایزه مسابقه بین‌المللی عکس استانبول ۲۰۲۳ در لندن

عکس‌هایی در زمینه‌های مختلف از جنگ غزه گرفته تا محیط‌ زیست، از جام جهانی قطر تا گاوبازی در پرتغال در این مسابقه شایسته دریافت جایزه شده‌اند.

تبلیغ در عصر ترکیه

خبرگزاری آنادولو از آثار برنده جایزه در مسابقه بین‌المللی عکس استانبول ۲۰۲۳ نمایشگاهی برگزار کرد. این نمایشگاه امروز در لندن، پایتخت انگلیس افتتاح شده و تا ۱۵ دسامبر در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارض عصر ترکیه، نمایشگاه مذکور با حمایت نیکون، آژانس همکاری و هماهنگی ترکیه «تیکا» و شرکت خطوط هوایی «ترکیش ایرلاینز» در دفتر موسسه فرهنگی یونس امره در لندن برگزار می‌شود.

عثمان کورای ارتاش سفیر ترکیه در لندن، سردار کاراگوز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل خبرگزاری آنادولو، مهمت کاراکوش رئیس دفتر موسسه فرهنگی یونس امره در لندن و الکس برادوی، از جمله برندگان آخرین دوره از مسابقه بین‌المللی عکس استانبول در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شرکت کردند.

سردار کاراگوز طی سخنانی در مراسم افتتاحیه اظهار داشت که خبرگزاری آنادولو با پلتفرم‌های بین‌المللی مانند گتی ایمجز، رویترز و آی‌اف‌پی همکاری دارد و برای مشتریان خود روزانه به‌طور میانگین ۴۰۰۰ عکس خبری ارائه می‌کند.

کاراگوز تصریح کرد که عکس‌هایی در زمینه‌های مختلف از جنگ غزه گرفته تا محیط‌ زیست، از جام جهانی قطر تا گاوبازی در پرتغال در این مسابقه شایسته دریافت جایزه شده‌اند.

منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا