میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

اردوغان: بیش از همه به جوانان اعتماد داریم

پیام رئیس جمهوری ترکیه به مناسبت "19 مه، روز گرامیداشت یاد آتاترک، عید جوانان و ورزش"

تبلیغ در عصر ترکیه

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به مناسبت “19 مه، روز گرامیداشت یاد آتاترک، عید جوانان و ورزش” پیام تبریک منتشر کرد.

اردوغان با بیان اینکه صد و چهارمین سالگرد ورود غازی مصطفی کمال آتاتورک، فرمانده کل مبارزه جنگ رهایی بخش ملی و بنیانگذار جمهوری ترکیه به سامسون را با شور و شعف گرامی ‌میدارند، 19 مه، روز گرامیداشت یاد آتاترک، عید جوانان و ورزش را تبریک گفت.

رئیس جمهوری تاریخ 19 مه 1919 که توسط غازی مصطفی کمال آتاتورک به جوانان ترکیه اهدا شده را نمادی از احیای روحیه مقاومت توام با ایمان و اعتقاد، نیاکان در شرایط دشوار، دانسته و اعلام کرد: ” 19 مه روزی است که ملت ترک در کمال اتحاد و همبستگی و ایستادگی در برابر قدرت‌های امپریالیستی، یکی از بزرگترین حماسه‌های قهرمانانه‌ و تاریخی خود را آفرید.”

اردوغان با بیان اینکه وظیفه اصلی‌شان انتقال قهرمانی‌های نیاکان‌شان در راه استقلال و آینده، به نسل های بعدی است، افزود: “با این درک و با همان روحیه یک قرن پیش، از یادگارمقدسی که از نیاکانمان دریافت کرده‌ایم، محافظت کرده و قرن ترکیه را به عنوان نماد آینده کشورمان تاسیس خواهیم کرد. ما از جوانان کشورمان در همه زمینه‌ها حمایت می‌کنیم و هر نوع فرصت و امکانی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا عزم‌شان برای مبارزه و شور و شوقشان برای تاسیس ترکیه‌ای بزرگ و قدرتمند را زنده نگه دارند. در حین طراحی و اجرای دموکراسی و پیشرفت‌های توسعه کشورمان بیش از همه به جوانان اعتماد داریم. به جوانان افتخار می‌کنیم که با بهره‌مندی از فرصت‌هایی که در اختیار آنها قرار می‌دهیم، مایه غرور ما می‌شوند. با توسعه یافته و رشد کشورمان، از جوانان حمایت بیشتری خواهیم کرد تا بتوانند رویاهای خود را تحقق بخشند. حمایت قوی جوانانی که چشم انداز قرن ترکیه را به آنها سپرده‌ایم، از آخرین دولت و جمهوری، باعث می‌شود تا با اطمینان به آینده نگاه کنیم. با این اندیشه‌ها، نوزدهم ماه مه بزرگداشت آتاتورک، روز جوانان و ورزش را تبریک می‌گویم و با احترام یاد همه قهرمانان جنگ رهایی بخش ملی، به ویژه غازی مصطفی کمال آتاتورک را گرامی می‌دارم.”

منبع
تی آر تی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا