میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهاترکیه

آغاز اسکان در شهرک کانتینری قهرمان‌ماراش

تبلیغ در عصر ترکیه

اسکان در شهر کانتینری که برای 2000 زلزله‌زده توسط شرکت بایکار ترکیه در استان قهرمان‌ماراش برپا شده است، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آناتولی، قسمتی از شهرک 520 کانتینری شرکت بایکار در محوطه استادیوم درشهرستان اون‌ایکی‌شوبات این استان تکمیل شده است.

زلزله‌زدگان در شهرک 144 کانتینری که توسط مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» به آنها تحویل داده شده است، اسکان یافتند.

گلسون اوغول، زلزله‌زده 31 ساله که از زیر آوار ساختمان 7 طبقه‌‌ای نجات یافته بود به آناتولی گفت: مدتی در چادر زندگی کردیم. الآن ما اینجا اسکان یافته‌ایم. امکانات بسیار خوب است. همه امکانات در اینجا با تمام جزئیات در نظر گرفته شده است. از همه تشکر می‌کنم.

نورگل بلی، زلزله‌زده 58 ساله که خانه دو طبقه‌اش در زلزله تخریب شده است، به آناتولی گفت: با 4 فرزند و یک نوه‌ام از زیر آوار نجات یافتیم. تاکنون در چادرها به سر می بردیم. تا زمانی که خانه ما سخته می‌شود در این کانتینرها زندگی خواهیم کرد.

ابراهیم سونا مرد 32 ساله که دوستانش را در زلزله از دست داده است، خودش توسط تیم جستجو نجات یافته است، گفت: بعد از زلزله در خانه پدرشوهرم به سر می‌بردیم. زندگی در شهر کانتینری هم خیلی خوب است. امیدوارم همه شهروندان ما به خانه‌های دائمی خود برسند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا