میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

آزاد شدن یک قاتل چاق از زندان به خاطر رژیم غذایی! (+عکس)

دیمیتری فریکانو در زمان محکومیتش 120 کیلوگرم (260 پوند) وزن داشت، اما طی 12 ماه بعد، وزن او به 200 کیلوگرم (440 پوند) رسید؛ وزنی که به گفته پزشکان، او را در معرض خطر بالای بیماری های قلبی عروقی قرار می دهد.

تبلیغ در عصر ترکیه

یک مرد ایتالیایی که به جرم قتل دوست دخترش در حبس 30 ساله به سر می‌برد، اخیراً از زندان آزاد شد چراکه طبق حکم قضات، غذای زندان به او اجازه رژیم گرفتن پشت میله‌های زندان را نمی‌دهد.

به گزارش عصر ترکیه، در سال 2017، دیمیتری فریکانو به جرم قتل دوست دخترش اریکا طی یک مشاجره شدید، زمانی که آنها در حال تعطیلات در ساردینیا بودند، دستگیر شد.

او در ابتدا به پلیس گفت که دزدان به شریک زندگی‌اش حمله کرده و او را کشته‌اند، اما از آنجایی که بازرسان موارد مشکوک بیشتری در داستان او پیدا کردند، در نهایت اعتراف کرد خودش کسی بوده که اریکا را با 57 ضربه چاقو کشته است. ظاهراً دوست دخترش او را به خاطر ریختن خرده های غذا روی تخت سرزنش کرده بود و او چنان عصبانی شد که نتوانست خود را کنترل کند.

دو سال بعد، وی به جرم قتل محاکمه شد، اما در سال 2022 بخاطر تاخیرهای ناشی از اپیدمی جهانی، به 30 سال زندان محکوم و درنهایت در ماه جاری به دلیل چاقی خطرناک و عدم کاهش وزن آزاد شد.

آزاد شدن یک قاتل چاق از زندان 2

دیمیتری فریکانو در زمان محکومیتش 120 کیلوگرم (260 پوند) وزن داشت، اما طی 12 ماه بعد، وزن او به 200 کیلوگرم (440 پوند) رسید؛ وزنی که به گفته پزشکان، او را در معرض خطر بالای بیماری های قلبی عروقی قرار می دهد. او حتی نمی‌تواند بدون عصا یا ویلچر در ساختمان زندان تردد کند و دادگاه حکم داده است که وضعیت او “با رژیم زندان ناسازگار است”، زیرا زندان پیروی از رژیم غذایی کم کالری را برای او غیرممکن می‌کند.

هیئتی از قضات تصمیم گرفتند که “او به کمک هایی نیاز دارد که در موسسه ارائه نمی شود” و افزودند که او نمی تواند در زندان بماند زیرا چاقی و عادت سیگار کشیدن مداوم، وی را در خطر قریب الوقوع مرگ قرار می دهد.

دیمیتری فریکانو اکنون بقیه زمان خود را در حبس خانگی در شهری در نزدیکی بیلا خواهد گذراند، حکمی که خانواده قربانی را خشمگین کرده است. اگرچه قانون می گوید که در صورت بهبود وضعیت فریکانو، او به زندان بازخواهد گشت، والدین اریکا معتقدند که بعید است این اتفاق بیفتد.

منبع
odditycentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا