میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهاخبرهای ویژه

نقشه احساسات استانبول منتشر شد؛ برج دختر، عاشقانه‌ترین و مسجد آبی، باوفاترین مکان های شهر

تبلیغ در عصر ترکیه

«انجمن سلامت روان» که یک سازمان غیردولتی مستقر در ترکیه است، به تازگی لیستی از مکان‌های احساسی ترکیه بر اساس تجربه کاربران منتشر کرده است. این اطلاعات از طریق اپلیکیشنی به نام «CheckFeel» که نزدیک به ۱۰هزار کاربر دارد گردآوری شده‌اند.

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط این انجمن، برج دختر در استانبول عاشقانه‌ترین مکان در تمام شهر بوده است. این مکان تاکنون قرارهای عاشقانه زیادی را به خود دیده و پس‌زمینه عکس‌های عاشقانه زیادی بوده است.
مسجد ایوب سلطان، که به عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی استانبول شناخته می‌شود، به عنوان آرام‌ترین نقطه شهر در این لیست خودنمایی می‌کند.
جای تعجب نیست که متروبوس‌هایی که روزانه ۸۰۰هزار نفر از آن استفاده می‌کنند و امکان سفر سریع از یک سر استانبول به سوی دیگر را فراهم می‌کند هم به عنوان پراستفاده‌ترین و شلوغ‌ترین مکان‌های استانبول شناخته شده است.

یکی از مکان‌های مورد علاقه کاربران، خیابان استقلال در قلب شهر است که به عنوان شادترین مکان استانبول در این لیست جای خود را باز کرده است.
در این لیست تپه چاملیجا به عنوان جادارترین مکان شناخته شده است. از این مکان به عنوان بام استانبول نیز یاد می شود زیرا با ارتفاع 268 متر بلندترین تپه استانبول به‌شمار می‌آید.

مسجد آبی هم عنوان وفادارترین مکان  را به خود اختصاص داده است.

و در پایان،گورستان کاراجااحمد به عنوان غم‌انگیزترین نقطه استانبول شناخته شده است.

 

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
از جمله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا