میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

ترکیه: گزارش حقوق بشر آمریکا را محکوم می کنیم

تبلیغ در عصر ترکیه

وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به گزارش حقوق بشر وزارت خارجه آمریکا 2022 واکنش نشان داده و «ادعاهای بی اساس و اظهارنظرهای جانبدارانه» آن را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: گزارش حقوق بشر 2022 وزارت امور خارجه آمریکا همانند سال‌های گذشته حاوی اطلاعات نادرست، غیرواقعی، ادعاهای بی اساس و اظهارنظرهای جانبدارانه درباره کشورمان است. آنها را تکذیب و به شدت محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه تاکید کرد: برای امنیت کشور و منطقه، مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه داعش، فتو، پ.ک.ک/پ.ی.د/ی.پ.گ و د.ح.ک.پ/ج با عزم راسخ در چارچوب قوانین بی‌‌المللی و احترام به حقوق بشر ادامه دارد. تحریف این مبارزه عادلانه در گزارش مذکور غیرقابل قبول است.

در ادامه بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه آمده است: بار دیگر تاکید می‌کنیم که این گزارش که به وضوح با انگیزه‌های سیاسی و دور از بی‌طرفی تنظیم شده است که نمی‌توان آن جدی گرفت. از ایالات متحده آمریکا دعوت می‌کنیم تا روی کارنامه خود در حقوق بشر تمرکز کند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

1 دیدگاه

  1. امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر ، و ابرجنایتکار تاریخ بشریت است ، میلیونها انسان را در اقصا نقاط دنیا به قتل رسانده ! وثروتهایشان را بتاراج برده است ، دهها کشور با کودتا حکومت دست نشانده گذاشته و مردم را کشتار کرده و اموالشان را بسرقت برده ، در ترکیه هم از انجا سوخته است که کودتایش شکست خورد ، و مردم ترکیه با مقاومت جانانه و دادن صدها شهید و مجروح کوتاگران مزدور امریکا را شکست دادند ، عده ای به دامن اربابشان گریختند و عده ای دستگیر و زندانی شدند ؛ حالا امریکا مایوس از شکست کودتا در ترکیه ، پارس میکند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا