میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

۱۵ جولای روز دموکراسی و وحدت ملی ترکیه در 4 شهر دیگر آمریکا به‌رسمیت شناخته شد

با توجه به فعالیت بیشترین تعداد مدارس سازمان تروریستی فتو در ایالت تگزاس، می‌توان گفت که اهمیت این تصمیمات بیش از پیش بیشتر می‌شود.

تبلیغ در عصر ترکیه

بر اساس اطلاعیه کمیته مشترک راهبردی ترکیه و آمریکا، با اقدامات این کمیته شهرهای آستین پایتخت ایالت تگزاس، بویزی پایتخت آیداهو، دیتون پایتخت ایالت اوهایو و کلمبوس پایتخت ایالت جورجیا پانزدهم جولای روز دموکراسی و وحدت ملی ترکیه را به رسمیت شناختند.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از trt، سید شاهین معاون رئیس این کمیته ضمن اشاره به اینکه اعلامیه‌های به‌رسمیت شناخته شدن پانزده جولای روز دموکراسی و وحدت ملی از سوی این چهار شهر را از مسئولان این شهرها دریافت کرده است خاطر نشان کرد: شهرداری واشنگتن، پایتخت ایالات متحده آمریکا و شهرداری بالتیمورا ایالت مریلند نیز سال گذشته پانزده جولای روز دموکراسی و وحدت ملی را به رسمیت شناخته بودند.

سید شاهین با اشاره به اینکه در حال حاضر شش ایالت در آمریکا پانزده جولای روز دموکراسی و وحدت ملی را به‌رسمیت شناخته‌اند گفت: با توجه به فعالیت بیشترین تعداد مدارس سازمان تروریستی فتو در ایالت تگزاس، می‌توان گفت که اهمیت این تصمیمات بیش از پیش بیشتر می‌شود.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا