میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

گوشی ارزان ریلمی C61 با بدنه ضد آب از راه رسید

گوشی ریلمی سی 61 – Realme C61 نخستین گوشی اقتصادی سری C این کمپانی است که در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم خواهد بود. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

تبلیغ در عصر ترکیه

کمپانی چینی ریلمی امروز از گوشی جدید و اقتصادی خود به نام ریلمی C61 رونمایی کرد. این گوشی از یک قاب فلزی بهره برده و نخستین محصول از خانواده Realme C است که به استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مجهز می‌شود.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C61

به گزارش گجت نیوز، ریلمی سی 61 یک گوشی کاملا اقتصادی است و مشخصات فنی آن نیز گویای همین مساله هستند. این گوشی از تراشه Unisoc T612 بهره برده و با 4 یا 6 گیگ رم به دست مشتریان می‌رسد. علاوه بر این، صفحه نمایش آن نیز از پانل‌های ال سی دی ساده بهره برده و رزولوشن HD+ دارد. این صفحه نمایش دوام بالایی داشته و ظاهرا از یک لایه محافظ نیز بهره می‌برد که استاندارد دوام بالای TUV Rheinland را کسب کرده است.

گوشی

حسگر اصلی ماژول دوربین دوگانه این گوشی اقتصادی 32 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن نیز یک حسگر تشخیص عمق قرار گرفته است. از طرف دیگر، ظرفیت باتری Realme C61 نیز 5000 میلی آمپر ساعت بوده و پس از گذشت هزار سیکل کامل شارژ 80 درصد از توان شارژدهی خود را حفظ خواهد کرد.

گوشی1

گوشی جدید ریلمی در دو رنگ سبز و مشکی رونمایی شده و فروشش از فردا آغاز خواهد شد. قیمت نسخه پایه آن با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی برابر با ۹۲ دلار است؛ درحالیکه مدل‌های ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ آن به‌ترتیب ۱۰۰ و ۱۰۷ دلار قیمت خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا