میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

چرا خروس نماد فرانسه است؟

خروس، به عنوان کشور فرانسه شناخته می شود و این نماد توانسته به واژگان فوتبالی هم راه پیدا کند.

تبلیغ در عصر ترکیه

دنیای امروز مملو از نمادهای مختلف و گوناگونی است که هر کدام در بردارنده معانی خاصی برای گروهی از انسان های روی کره زمین هستند. نمادهایی که گاهی معنای شادی و زندگی می دهند و گاهی غم و نیستی.

به گزارش اقتصادنیوز، کارایی نمادها بنابر اعلام جامعه شناسان بیشتر به منظور به خاطر سپردن و نشان دادن اهمیت و ارزش یک موضوع است؛ مانند کشورهای جهان که هر کدام با نمادی خاص و منحصر به فرد شناخته می شوند. این روزها که مسابقات جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ در حال برگزاری است؛ توجه بسیاری از طرفداران فوتبال به نمادهای خاص کشورهای حاضر در این مسابقات جلب شده است. فرانسه یکی از همین کشورهاست و به دلیل ستارگان پرشماری که در ترکیب خود دارد،‌ همواره در کانون توجه دوستداران فوتبال قرار دارد؛‌ تیمی که نتوانست صعود به فینال یورو ۲۰۲۴ را تجربه کند و در مقابل ماتادورها شکست را پذیرفت.

کشور فرانسه اما به چه نمادی معروف است؟ شاید این سوالی بسیاری از افراد باشد اما دوستداران فوتبال خوب می دانند که این کشور با چه نامی شناخته می شود. خروس. لقبی که بیشتر اوقات برای تیم فوتبال این کشور هم به کار می رود و از بازیکنان این تیم با عنوان خروس ها یاد می شود. جالب اینجاست که نماد فدراسیون فوتبال این کشور هم شکل نمادین از خروس است.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا