میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

پیام اردوغان به مناسبت عید قربان

رئیس جمهور ترکیه با انتشار پیامی فرا رسیدن عید قربان را تبریک گفت.

تبلیغ در عصر ترکیه

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با انتشار پیامی ویدئویی فرا رسیدن عید قربان را تبریک گفت.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردوغان با ابراز خرسندی نسبت به همگرایی بیشتر احزاب سیاسی و تاثیر مثبت آن بر جامعه ترکیه، تاکید کرد: وارد دوره رهایی از بلای تورم که تاثیر منفی بر کسب و کار و درآمد خانوارها دارد، شده ایم.

او با اشاره به ادامه اجرای برنامه اقتصادی دولت به منظور مبارزه با تورم و تداوم رشد اقتصادی، تصریح کرد: درحال مشاهده نتایج مثبت برنامه اقتصادی اجرایی در بخش تولید، اشتغال و صادرات هستیم. از نیمه دوم سالجاری نیز شاهد نتایج مثبت آن در رابطه با کاهش نرخ تورم خواهیم بود.

رئیس جمهور ترکیه با تبریک فرا رسیدن عید قربان به مردم ترکیه و تمامی مسلمانان جهان و تاکید بر وضعیت بغرنج مردم فلسطین اظهار داشت: عید قربان را به ویژه به برادران و خواهران اهل غزه که تحت حملات ظالمانه اسرائیل به سر می‌برند، تبریک می‌گویم.

او در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به ارسال بیش از 55 هزار کمک انسان دوستانه توسط ترکیه به نوار غزه، افزود: علی‌رغم تمامی فشارهای شبکه صهیونیستی، در هر بستری از حقیقت، عدالت و صلح دفاع کرده و از فریاد زدن حقیقت دریغ نمی‌کنیم. علی‌رغم بربریت و ظلم اسرائیل و حامیان‌ آن، مردم فلسطین در نهایت پیروز خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا