میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

پزشکان در یک کولونوسکوپی مگس زنده را در روده انسان پیدا کردند! (+عکس)

پزشکان در مجله آمریکایی گوارش نوشتند: "این مورد نشان دهنده یک یافته کولونوسکوپی بسیار نادر است." این یک راز است که چگونه مگس دست نخورده راه خود را به کولون عرضی پیدا کرد.

تبلیغ در عصر ترکیه

پزشکان در میسوری در طول یک کولونوسکوپی معمولی وقتی با مگسی کاملاً رشد یافته مواجه شدند که در کولون عرضی بیمار زندگی می کرد، بسیار متعجب شدند.

به گزارش عصر ترکیه، مجله آمریکایی گوارش به تازگی مورد عجیب مرد 63 ساله ای را منتشر کرده است که مگسی در داخل روده اش زندگی می کند. این مرد در اوایل سال جاری برای یک غربالگری معمول سرطان روده بزرگ مراجه کرده بود و پزشکان در بیمارستان میسوری کولونوسکوپی را انجام دادند (روشی که در آن دوربینی در روده‌ها قرار داده می‌شود تا هرگونه ناهنجاری را بررسی کنند) و این دقیقاً همان چیزی است که پزشکان هنگام آزمایش کولونوسکوپی بیمار در روده بزرگ – پیدا کردند.

مگس زنده در روده انسان

مگس دست نخورده ای که به نوعی از اسید معده جان سالم به در برده بود و در داخل بدن مرد به‌سر می‌برد!

پزشکان در مجله آمریکایی گوارش نوشتند: “این مورد نشان دهنده یک یافته کولونوسکوپی بسیار نادر است.” این یک راز است که چگونه مگس دست نخورده راه خود را به کولون عرضی پیدا کرد.

اگرچه هیچ‌کس واقعاً نمی‌داند که مگس چگونه در روده‌ انسان قرار گرفته است، اما این یک واقعیت شناخته شده است که لارو مگس در میوه‌ها و سبزیجات گاهی اوقات می‌تواند از اسید معده ما جان سالم به در ببرد و سپس در روده‌های ما بیرون بیاید. با این حال، بیمار فقط یک روز قبل از کولونوسکوپی، طبق توصیه پزشک، مایعات مصرف کرده بود.

یک روز قبل از ناشتایی 24 ساعته‌اش، پیتزا و کاهو خورده بود، اما یادش نمی‌آمد که در غذایش مگس یا چیز دیگری دیده باشد.

مگس با تلاش پزشکان حرکت نکرد، اما عکس های گرفته شده توسط دوربین به وضوح نشان می دهد که سالم است.

منبع
odditycentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا