میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

واکنش رونالدو به این رکورد خاص

کریستیانو رونالدو درباره ششمین عنوان آقای گلی در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با ثبت یک رکوردی خاص صحبت کرد.

تبلیغ در عصر ترکیه

تیم فوتبال النصر شب گذشته در بازی پایانی فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان با دبل کریستیانو رونالدوی پرتغالی 4 بر 2 الاتحاد جده را شکست داد و پس از الهلال قهرمان برای دومین فصل متوالی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو که دومین فصل حضورش در النصر ریاض را سپری می‌کند با 35 گل زده و کسب عنوان آقای گلی از رکورد پیشین عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد جده که در فصل 2019 – 2018 توانست 34 گل به ثمر رساند، عبور کرد. این ششمین عنوان آقای گلی کریستیانو رونالدو در دوران حرفه‌ای‌اش بود. رونالدو نخستین عنوان آقای گلی را در فصل 2008 – 2007 در منچستریونایتد با 31 گل در لیگ برتر انگلیس به دست آورد.

مهاجم پرتغالی النصر پس از بازی با الاتحاد به تلویزیون عربستان گفت: خیلی خوشحالم که فصل را با پیروزی و رکوردی که در انتظارش نبودم، به پایان می‌رسانم. با این حال این رکورد برای دوران حرفه‌ای من بسیار مهم است.

رونالدو ادامه داد: در النصر خیلی خوب لیگ را به پایان رساندیم و اکنون منتظر بازی فینال جام حذفی هستیم. النصر همه تلاش خود را برای فتح این جام خواهد کرد. انتظار یک فینال سخت را دارم و امیدوارم نتیجه‌ای عادلانه‌ رقم بخورد.

منبع
تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا