میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

واکنش‌ روزنامه‌های اسپانیا به تحقیر بارسا: پایان دردناک!

شکست بارسلونا برابر رئال مادرید با دریافت چهار گل واکنش‌های متفاوتی را در روزنامه‌های اسپانیایی به همراه داشت.

تبلیغ در عصر ترکیه

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا شب گذشته بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد و این رئال بود که موفق شد با چهار گل برابر حریف به پیروزی برسد.

بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران دو تیم انتظار رقم خوردن چنین نتیجه‌ای را در ورزشگاه نوکمپ نداشتند و با توجه به پیروزی بارسا در سه بازی اخیر برابر شاگردان کارلو آنچلوتی، شاید همه چیز بیشتر به سود این تیم به نظر می‌رسید.

اسپانیا

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت تا رئال با یک برد دلچسب و پر گل راهی دیدار فینال شود و شانس قهرمانی در کوپا دل ری را پس از چندین سال دوری از این جام به دست آورد.

کسب این نتیجه برای روزنامه‌های نزدیک به باشگاه بارسا بسیار ناراحت‌کننده بود و روزنامه اسپورت با انتشار تصویری از حسرت روبرت لواندوفسکی از ناکامی در این بازی با تیتر بزرگ نوشت:« دردناک».

روزنامه موندو دیپورتیوو هم با عکسی از رافینیا که روی زمین افتاده بود از این شکست ابراز ناراحتی کرد و تیتر زد: «خداحافظی دشوار».

اسپانیا

اما شرایط برای دو روزنامه شهر مادرید که به رئال نزدیک‌تر هستند کاملا متفاوت بود. مارکا با عکسی از خوشحالی پس از گل کریم بنزما و وینیسیوس جونیور نوشت: «بیا برقصیم!»

منبع
ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا