میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی

هتل های استانبول با ویو دریا و پرداخت اعتباری

هتل دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، اسپا و یک رستوران به همراه دو بار یکی در سالن و دیگری کنار استخر است. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 7:00 صبح تا 11:00 صبح با پرداخت هزینه سرو می‌شود و حداقل هزینه یک شب اقامت در هتل کمی بیش از 72 میلیون و پانصد هزار تومان است.

تبلیغ در عصر ترکیه

آیا می‌دانستید که قادر به رزرو ریالی هتل‌های استانبول با پرداخت اعتباری هستید؟ این بدان معنا است که شما نه تنها می‌توانید هتل‌های خارجی را به صورت آنلاین و از داخل ایران با پرداخت ریالی رزرو نمایید، بلکه می‌توانید هزینه آن را به صورت چندمرحله‌ای و اعتباری پرداخت کنید. بنابراین اگر قصد دارید یکی از هتل های استانبول با چشم انداز دریا را به صورت پرداخت اعتباری رزرو کنید، بهتر است ابتدا با آنها آشنا شوید.

هتل سوئیس‌هتل بسفروس استانبول

هتل سوئیس‌هتل بسفروس استانبول (Swissotel The Bosphorus Istanbul) یکی از هتل های استانبول با ویو دریا است که شما را در قلب استانبول قرار می‌دهد. این هتل ۵ ستاره و دارای ۵۶۶ اتاق است. سوئیس‌هتل بسفروس استانبول در فاصله‌ای حدود 5 کیلومتر از میدان تکسیم ۲٫۷و برج گالاتا قرار دارد و می‌توان از آن با یک پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای به کاخ دولما باغچه و بسفر زیبا رسید. سوئیس‌هتل بسفروس دارای امکانات تفریحی، از جمله زمین تنیس در فضای باز، باشگاه سلامت، استخر سرپوشیده و اسپا با خدمات کامل است.

اتاق‌های سوئیس‌هتل بسفروس دارای مینی‌بار و اسپرسوساز، دسترسی به اینترنت بی سیم و کابلی رایگان، تلویزیون‌های صفحه تخت و قابلیت اتصال به ماهواره، حمام خصوصی با وان یا دوش دارای لوازم بهداشتی کامل نظیر شامپو، صابون، دمپایی و سشوار هستند. سایر امکانات رفاهی اتاق شامل تلفن، گاوصندوق و میز است. سوئیس‌هتل بسفروس دارای 8 رستوران هتل بین‌المللی، کافی شاپ، دو بار یکی در سالن و دیگری در کنار استخر است. برای صرف صبحانه بوفه که از ساعت 7:00 صبح تا 10:30 سرو می‌شود باید هزینه پرداخت کنید. شروع قیمت برای یک شب اقامت در سوئیس‌هتل بسفروس حدود 20 میلیون تومان است.

هتل ماندارین اورینتال بسفروس، استانبول

با اقامت در هتل پنج ستاره ماندارین اورینتال بسفروس (Mandarin Oriental Bosphorus) استانبول، علاوه بر این که در مرکز استانبول، اقامت دارید، در فاصله چند قدمی بسفر قرار داشته و یک ویوی عالی از این تنگه زیبا را پیش چشم خواهید داشت. اگر بخواهید با اتومبیل به بسفر بروید، تنها باید 5 دقیقه ماشین‌سواری کنید. این هتل مجلل تا میدان تکسیم و برج گالاتا نزدیک به 8 کیلومتر فاصله دارد و یکی از هتل های استانبول با پرداخت اعتباری است. در نتیجه شما می‎توانید در یکی از 100 اتاق هتل با تخت خواب‌هایی با تشک نرم و راحت همراه با روتختی و ملحفه‌های پنبه‌ای مصری احساس آرامش کنید. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و اسپرسوساز هستند و همه آنها با مبل تختخواب‌شو مبله شده‌اند. اینترنت رایگان بی سیم و تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای از تلویزیون‌های صفحه تخت از خدمات اتاق‌های هتل ماندارین اورینتال بسفروس است. حمام اتاق‌ها دارای سشوار و حوله، به همراه کلیه لوازم بهداشتی هستند.

هتل دارای ۲ رستوران، یک کافی‌شاپ و یک بار است، صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 7:00 صبح تا 11:00 صبح با پرداخت هزینه سرو می‌شود. شروع قیمت این هتل از شبی حدود 81 میلیون تومان است. هتل دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و اسپای مجهز است.

هتل شانگری بسفر استانبول

هتل پنج ستاره شانگری‌ـ‌لا بسفر (Shangri-La Bosphorus) در امتداد تنگه‌ بسفر و در جنوب اورتاکوی قرار دارد. با اقامت در این هتل 5 دقیقه با ماشین تا میدان تکسیم و بسفر فاصله دارید. هتل شانگری دارای 186 اتاق با مبلمان مجهز، مینی‌بار و اسپرسوساز، اینترنت بی سیم و کابلی رایگان، تلویزیون ال سی دی چهل اینچ و برنامه‌های ماهواره‌ای است. دکوراسیون اتاق‌های شانگری بسفر با طیف رنگی آبی و خاکستری، حس و حال تنگه‌ بسفر را دارند. اتاق‌ها دارای پنجره‌های سرتاسری هستند و در حمام‌ها وان‌‌های مرمری و دوش مجزا با سردوش بارانی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

از خدمات عمومی هتل می‌توان به باشگاه سلامت، یک استخر سرپوشیده، استخر اختصاصی کودکان، یک استخر آبگرم و اسپا اشاره کرد. هتل شانگری بسفر دارای 2 رستوران با غذاهای مدیترانه‌ای لذیذ است، هم‌چنین یک کافی شاپ و 2 بار برای رفاه مسافران طراحی شده است. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه سرو می‌شود و حداقل هزینه برای یک شب اقامت در هتل 40 میلیون و پانصد هزار تومان است.

هتل های استانبول

هتل چهار فصل استانبول در بسفر

هتل چهار فصل یا فور سیزن استانبول در بسفر (Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus) یکی از گزینه‌های مناسب رزرو هتل استانبول با پرداخت ریالی است. با اقامت در این هتل 5 ستاره در مرکز استانبول قرار خواهید گرفت و 5 دقیقه با ماشین تا میدان تکسیم و تنگه بسفر فاصله دارید. این هتل تا برج گالاتا و بازار بزرگ به ترتیب 5.3 کیلومتر و 6.3 کیلومتر فاصله دارد. هتل چهار فصل دارای 170 اتاق مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و دی‌وی‌دی پلیر است، تخت‌خوابی با تشک نرم و روتختی درجه یک، تلویزیون‌های پلاسما با برنامه‌های ماهواره‌ای و اینترنت بی‌سیم رایگان است. حمام بعضی از اتاق‌ها دارای وان و برخی دیگر دوش بوده و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در آنها موجود است.

هتل دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، اسپا و یک رستوران به همراه دو بار یکی در سالن و دیگری کنار استخر است. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 7:00 صبح تا 11:00 صبح با پرداخت هزینه سرو می‌شود و حداقل هزینه یک شب اقامت در هتل کمی بیش از 72 میلیون و پانصد هزار تومان است.

هتل ریتز کارلتون، استانبول

هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton) استانبول، یکی از هتل‌های 5 ستاره این شهر با ویوی دریا است که در مرکز استانبول قرار داشته و 10 دقیقه پیاده تا کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم فاصله دارد. هتل دارای ۲۳۹ اتاق با تهویه مطبوع با مینی‌بار و اسپرسوساز بوده و تخت‌هایی با تشک‌های ضدتعریق و بسیار راحت به همراه با روتختی و ملحفه‌های پنبه‌ای مصری برای راحتی مهمانان فراهم شده است. اینترنت بی‌سیم و کابلی به صورت رایگان ارائه می‌شود و تلویزیون‌های ال سی دی و ماهواره‌ای به همراه حمام‌های دارای وان‌های گود و عمیق و دوش‌هایی با سردوش بارانی از سایر امکانات اتاق‎ها است.

هتل ریتز کارلتون دارای استخر سرپوشیده، اسپا، وان آبگرم و سونا است. 5 رستوران هتل غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای را سرو می‎کنند. هتل دارای 3 کافی شاپ، 2 بار یکی کنار استخر و دیگری در سالن استراحت است. صبحانه بوفه در روزهای هفته از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح و آخر هفته‌ها از ساعت 6:30 صبح تا 11:00 صبح با پرداخت هزینه سرو می‌شود. شروع هزینه اقامت در هتل برای یک شب نزدیک به 20 میلیون تومان است.

هتل های استانبول

هتل کنراد بسفروس، استانبول

هتل کنراد بسفروس (Conrad Istanbul Bosphorus) یک هتل 5 ستاره با ۵۵۳ اتاق است که در منطقه‌ بسفر واقع شده و شما را در قلب استانبول قرار می‌دهد. با اقامت در این هتل در فاصله 5 دقیقه با ماشین تا اسکله بشیکتاش و پارک وودافون قرار دارید. اتاق‌ها دارای مینی‌بار و تلویزیون ال‌ای‌دی، اینترنت بی‌سیم و کابلی رایگان، دی‌وی‌دی پلیر و برنامه‌های ماهواره‌ای است. حمام‌های مرمرین دارای وان یا دوش‌های بارانی هستند و لوازم بهداشتی، سشوار و حوله را ارائه می‎دهند. هتل دارای اسپا، زمین تنیس در فضای باز، استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران و 2 بار است. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه سرو می‌شود و حداقل هزینه اقامت در هتل از 13 میلیون به بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا