میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

نیسان سیما؛ این لوکس ژاپنی با بنز اتاق تانک کل کل دارد! (+عکس)

این نیسان سیما نسل سومی بسیار بکر که در تصاویر مشاهده می‌کنید حدود ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد و برای آن در بازار خودرو‌های کارکرده آمریکا عدد ۱۳۹۰۰ دلار مشخص شده است. این خودرو در سال ۱۹۹۷ تولید شده است.

تبلیغ در عصر ترکیه

نیسان سیما یک خودروی سدان لوکس است که توسط شرکت نیسان در پنج نسل برای بازار ژاپن و به مدت سه نسل با نام اینفینیتی Q۴۵ برای بازار جهانی تولید و عرضه می‌شد.

به گزارش عصرایران، نام سیما از واژه‌ی اسپانیایی “cima” به معنای “قله” یا “بالا” گرفته شده است. نسل‌های اولیه‌ی این خودرو از نشانگر ویژه‌ای روی کاپوت استفاده می‌کردند که برگرفته از نام نیسان لورل و به شکل برگ آکانتوس بود. برگ آکانتوس در دوران یونان باستان برای ساخت تاج گل مورد استفاده قرار می‌گرفت – نکته‌ای قابل توجه، زیرا رقیب اصلی سیما در بازار داخلی ژاپن، تویوتا کراون بود.

نیسان سیما مدل ۱۹۹۹ مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۱ لیتری و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک است. سیما در این نسل از منظر ابعاد برابر ۴۹۷۰ میلیمتر در طول، ۱۸۲۰ میلیمتر در عرض، ۱۴۴۵ میلیمتر در ارتفاع و ۲۸۳۰ میلیمتر در فاصله بین محور‌ها توسعه یافته است. وزن خالص آن نیز ۱۷۳۰ کیلوگرم است.

گفتنی است مرسدس بنز اس کلاس دبلیو ۱۴۰ از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ میلادی روی خط تولید مرسدس بنز قرار داشت. اس ۳۲۰ دبلیو ۱۴۰ در ایران به دلیل ابعاد، مقاومت بدنه و کاربرد دیپلماتیک آن به نام اتاق تانک شهرت یافت.

نیسان سیما1

نیسان سیما2

نیسان سیما3

نیسان سیما4

نیسان سیما5

نیسان سیما6

نیسان سیما7

نیسان سیما8

نیسان سیما9

نیسان سیما10

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا