میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

نوجوانان ایران، تیمی که جهانی می شود (+عکس)

تیم نوجوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله ی گروهی جام ملت ها با نتیجه 6-1 افغانستان را شکست داد و حالا در تدارک بازی دوم است.

تبلیغ در عصر ترکیه

نوجوانان ایران در بازی نخست جزء دقایق ابتدایی که برای زدن گل اول لحظه شماری می کرد و روی به بازی احساسی و بلند آورده بود، در دیگر دقایق فوتبالی کلاسیک به نمایش گذاشت و در نهایت مزد زحمات خود را با 6 گل گرفت. تک گل تیم حریف هم روی ضربه ی ایستگاهی و در حالی که توپ بعد از برخورد به سر یکی از مدافعان کمانه کرده بود، به ثمر رسید و باید گفت؛ تیم ایران در این بازی علاوه بر فاز تهاجمی در فاز دفاعی هم خوب بود.

حالا نوجوانان ایران در تدارک بازی دوم است. مسابقه ای که در برابر قطر و روز سه شنبه برگزار می شود. در همان استادیومی که ایران دیدار اول را برگزار کرد. استادیوم راجامانگالا. دو نکته ی خوب از تیم نوجوانان ایران در بازی با افغانستان دیده شد. یک عطش و انگیزه ای که تیم نوجوانان ایران برای پیروزی داشت و بعد از اینکه گل برتری را به ثمر رساند، دست از بازی تهاجمی و رو به جلو برنداشت و تا جایی که توان داشت، برای باز کردن دروازه حریف جنگید و دو سبک از بازی ای که ارایه داد. بازی ترکیبی که همه ی ایده های گلزنی در آن وجود داشت. این خیلی خوب است و در بازی های بعدی به خصوص دیدار با قطر و کره خیلی می تواند، به تیم نوجوانان برای صعود به یک چهارم نهایی و در نهایت صعود به جام جهانی کمک کند.

جام ملت های نوجوانان آسیا با حضور 16 تیم در تایلند برگزار می شود. در 4 گروه 4 تیمی و بعد از صعود دو تیم از هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها به صورت حذفی برگزار می شود و تیم های پیروز در این مرحله راهی جام جهانی نوجوانان خواهند شد.

نوجوانان

نوجوانان

نوجوانان نوجوانان

نوجوانان

منبع
ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا