میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی

نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز بیت کوین در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که هیچ گونه محدودیتی در رابطه با بیت کوین اعمال نکرده است. این موضوع سبب شده است که معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ترکیه مورد استقبال قرار بگیرد.

تبلیغ در عصر ترکیه

صنعت ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و این روز‌ها شاهد ارائه خودپردازهای بیت کوین در سراسر دنیا هستیم. ترکیه از جمله کشورهای اروپایی است که از ATM بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

بسیاری از افراد هنوز اطلاعات دقیقی راجع به اینکه دستگاه خودپرداز بیت کوین چیست و چگونه کار می‌کند، ندارد.

لازم است بدانید این دستگاه‌ها همانند خودپردازهای سنتی عمل می‌کنند و در مکان‌های مختلف از جمله فروشگاه، رستوران، مراکز خرید و فرودگاه نصب می‌شوند. دستگاه‌های ATM بیت کوین به اینترنت متصل هستند و امکان خرید بیت کوین را برای کاربران فراهم می‌کنند. جالب است بدانید یکی از نزدیک‌ترین کشورها به ایران که دستگاه خودپرداز بیت کوین ارائه می‌دهد، کشور ترکیه است. مسافران ترکیه می‌توانند به‌راحتی از دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین برای رفع نیازهای خود استفاده کنند.

خودپرداز بیت کوین چیست؟

خودپرداز بیت کوین در ترکیه

خودپرداز بیت کوین یک دستگاه کاربردی است که امکان خرید، واریز و برداشت بیت کوین را برای کاربران فراهم می‌کند. این دستگاه‌ها از لحاظ ظاهری شبیه خودپردازهای سنتی هستند. به کمک ATM های بیت کوین می‌توانید بدون نیاز به صرافی و در کمترین زمان ممکن عملیات مربوط به ارز دیجیتال BTC را انجام دهید.

امروزه خودپردازهای بیت کوین در شهرهای پیشرفته دنیا وجود دارد و شما به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها برای نقل و انتقال بیت کوین استفاده کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که خودپردازهای بیت کوین فرآیند خرید و انتقال BTC را آسان‌تر می‌کنند اما نرخ کارمزد بالایی دارند.

خودپرداز بیت کوین در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال است که هیچ گونه محدودیتی در رابطه با بیت کوین اعمال نکرده است. این موضوع سبب شده است که معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ترکیه مورد استقبال قرار بگیرد.

ترکیه برای راحتی کار مردم و توریست‌ها، برخی از شهرهای خود را به خودپرداز بیت کوین مجهز کرده است. خودپرداز بیت کوین در ترکیه برای عموم مردم در دسترس است و شما مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

خودپرداز بیت کوین در ترکیه

چگونه در ترکیه دستگاه ATM بیت کوین پیدا کنیم؟

طبق بررسی‌های انجام شده دستگاه‌های ATM بیت کوین ترکیه در شهرهای استانبول، ازمیر، آنکارا و آنتالیا قرار دارند.

برای استفاده از این دستگاه‌ها باید محل دقیق خودپردازهای بیت کوین را بدانید. در این بخش روش‌های پیدا کردن دستگاه ATM بیت کوین در کشور ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم.

Coinatmradar

Coinatmradar یک ردیاب قدرتمند است که با هدف یافتن نزدیک‌ترین دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین طراحی شده است. شما با استفاده از این سایت می‌توانید نقشه همه دستگاه‌های خودپرداز BTC موجود در ترکیه را مشاهده و نزدیک‌ترین خودپرداز را برای انجام معاملات بیت کوین پیدا کنید.

دقت داشته باشید که Coinatmradar اطلاعات مفیدی درباره محدودیت‌ها، مسیر راهنمای دستگاه، تعرفه‌ها و امکانات دستگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای یافتن دستگاه خودپرداز بیت کوین با استفاده از سایت کوین ای تی ام رادار کافی است که وارد سایت شده و سپس لوکیشن یا مکان خود را وارد کنید تا لیست خودپردازهای موجود همراه با توضیحات کاربردی در اختیار شما قرار بگیرد.

Cryptocoinmap

Cryptocoinmap یک وب سایت روسی است که با ظاهری شبیه Coinatmradar طراحی شده است. این ابزار قدرتمند خودپردازهای نزدیک شما را همراه با جزئیات کامل (مکان، تصویر، ساعات کار و ارزهای دیجیتال لیست شده داخل آن) روی نقشه یاندکس به شما نمایش می‌دهد. بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید خودپردازهای بیت کوین موجود در مناطق مختلف کشور ترکیه را پیدا کنید.

Findbitcoinatmcom

Findbitcoinatmcom یکی دیگر از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای پیدا کردن دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین استفاده کنید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های خودپرداز موجود در منطقه مورد نظر خود را ردیابی کنید.

فهرست خودپرداز بیت کوین در ترکیه

بهترین دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین

ترکیه یکی از کشورهای مطرح اروپایی است که در نزدیکی ایران قرار دارد. این کشور قدرتمند از دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین پشتیبانی می‌کند و شرایط لازم برای خرید و فروش BTC با پول نقد را برای کاربران فراهم کرده است.

در ادامه فهرست نزدیکترین ATM بیت کوین در ترکیه را مشاهده می‌کنید.

1- خودپرداز John Montagu Bakery

خودپرداز John Montagu Bakery در شهر استانبول به نشانی Mehmetçik Cd. No:45, Fulya, 34394 Şişli قرار دارد. این خودپرداز از چهار ارز بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید یکشنبه و دوشنبه‌ها از ساعت 8 صبح تا 9 شب از این خودپرداز استفاده کنید. اطلاعات اپراتور خودپرداز John Montagu Bakery به‌صورت زیر است:

2- خودپرداز Nişantaşı Alışveriş Merkezi

خودپرداز Nişantaşı Alışveriş Merkezi یکی از نزدیک‌ترین ATM های بیت کوین در ترکیه است که در آدرس Teşvikiye, Teşvikiye Cd. No:162 Şişli 34365 قرار دارد. این خودپرداز در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال است. شما می‌توانید ارز دیجیتال لایت کوین و بیت کوین را با استفاده از خودپرداز Nişantaşı Alışveriş Merkezi خریداری کرده یا انتقال دهید. اطلاعات اپراتور این خودپرداز به شرح زیر است:

3- خودپرداز Mevsim Cafe & Restaurant

خودپرداز بیت کوین Mevsim Cafe & Restaurant یکی از بهترین ATM های بیت کوین است که برای معامله BTC با لیر ترکیه طراحی شده است. این خودپرداز در شهر استانبول قرار دارد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 7 صبح تا 12 شب به کاربران خدمات ارائه می‌دهد. اطلاعات اپراتور Mevsim Cafe & Restaurant به‌صورت زیر است:

  • آدرس: İzzetpaşa Mah. Lale 1 Sok. No:7/A Şişli/İstanbul, 34381
  • نام: Mevsim Cafe & Restaurant
  • شماره تماس: 0043732997732
  • ایمیل: [email protected]

4- خودپرداز Trump Towers Pera Muhallebicisi

خودپرداز برج ترامپ یکی از ATM های شناخته‌شده در ترکیه است که در شهر استانبول قرار دارد. این خودپرداز نیز از 4 رمز ارز بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و اتریوم پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید ارزهای دلخواه خود را در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب با لیر ترکیه خریداری کنید. نشانی خودپرداز برج ترامپ در آدرس Mecidiyeköy Yolu Cd. No:12 34381 Şişli قرار دارد. اطلاعات اپراتور Trump Towers Pera Muhallebicisi

 به شرح زیر است:

سخن پایانی

دستگاه‌های ATM بیت کوین همانند خودپردازهای سنتی عمل می‌کنند و امکان خرید و انتقال بیت کوین را برای کاربران فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها به‌ اینترنت متصل هستند و شما بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در سراسر دنیا از جمله ترکیه وجود دارد. در صورتی که قصد سفر به ترکیه را دارید و می‌خواهید از بیت کوین برای پرداختی‌های خود استفاده کنید، دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

لازم به ذکر است که این دستگاه‌ها هزینه زیادی بابت خرید بیت کوین دریافت می‌کنند. برای کاهش این هزینه‌ها می‌توانید از صرافی ایرانیکارت برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

ایرانیکارت کمترین نرخ کارمزد را بین صرافی‌ها دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارزهای مورد نظر خود را به‌صورت ایمن و با پرداخت هزینه پایین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا