میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سلامت و زیبایی

مزوتراپی در این قسمت های بدن انجام می شود

استفاده از مزوتراپی در بیماری های پوستی با ارائه امکان درمان موضعی می تواند خطر عوارض جانبی داروهای سیستمیک را کاهش دهد و فرآیند درمان را بهینه کند. با این حال، باید تناسب آن را برای هر بیمار در نظر گرفت و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

تبلیغ در عصر ترکیه

مزوتراپی روشی است که هم برای زنان و هم برای مردان قابل استفاده است. دکتر مریم تومبول، متخصص پوست، توضیح می دهد که مزوتراپی در چه مناطقی و به چه دلایلی انجام می شود.

بخ گزارش عصر ترکیه، مزوتراپی یک روش درمانی است که با تزریق مقادیر کم دارو، ویتامین، مواد معدنی یا سایر مواد مغذی به زیر پوست انجام می شود. هدف این روش رساندن مواد فعال به طور مستقیم به ناحیه ای است که نیاز به درمان دارد.

اما مزوتراپی برای چه مشکلاتی و چگونه استفاده می شود؟ در ادامه جزئیات را بررسی می کنیم:

کنترل درد: مزوتراپی برای درمان برخی از دردها مانند درد عضلات و مفاصل استفاده می شود و حاوی موادی است که برای تسکین درد و کاهش التهاب کاربرد دارد.

مزوتراپی

تاثیرات مزوتراپی بر روی پوست:

  • اهداف زیبایی: برای جوانسازی و احیای پوست در نواحی مانند صورت، گردن، دکلته و دست ها استفاده می شود. برای از بین بردن چین و چروک، بهبود رنگ پوست و کاهش لکه ها کاربرد دارد.
  • مشکلات پوستی: به عنوان یک گزینه حمایتی در درمان مشکلات پوستی مانند ریزش مو، پسوریازیس، آکنه و روزاسه استفاده می شود.
  • درمان بیماری های پوستی: به تحریک بازسازی سلول های پوستی، کاهش التهاب و کمک به بهبود ضایعات پوستی کمک می کند. با کاهش خطر عوارض جانبی داروهای سیستمیک، فرآیند درمان را بهینه می کند.
  • کاهش ظاهر سلولیت: با هدف قرار دادن سلول های چربی زیر پوست، گردش خون و زهکشی لنفاوی را بهبود می بخشد، تجزیه چربی ها را تحریک می کند و بافت پوست را سفت می کند. این روش گامی مهم در جهت کاهش سلولیت است.

ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی که با مزوتراپی به زیر پوست تزریق می شوند، به تحریک بازسازی سلول های پوستی، کاهش التهاب و کمک به بهبود ضایعات پوستی کمک می کنند.

علاوه بر این، استفاده از مزوتراپی در بیماری های پوستی با ارائه امکان درمان موضعی می تواند خطر عوارض جانبی داروهای سیستمیک را کاهش دهد و فرآیند درمان را بهینه کند. با این حال، باید تناسب آن را برای هر بیمار در نظر گرفت و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

مزوتراپی در چه مناطقی قابل انجام است؟

  • صورت: برای از بین بردن چین و چروک، صاف کردن رنگ پوست و جوانسازی کلی پوست.
  • پوست سر: برای جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو.
  • گردن و دکلته: برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست.
  • دست ها: برای کاهش علائم پیری و لکه های پوستی.
  • اطراف چشم: برای کاهش تیرگی زیر چشم، از بین بردن پف کردگی و صاف کردن خطوط ظریف.
  • بازوها، پاها و شکم: برای رفع افتادگی، کاهش سلولیت، هدف قرار دادن چربی های موضعی، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و بهبود بافت پوست.

منبع
hurriyet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا