میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

لو رفتن نقشه داعش برای کشتن بازیکنان رئال و حمله به یورو ۲۰۲۴

پوستر دیگر داعش مربوط به حمله به یورو بوده است و سه شهر برلین، مونیخ و دورتموند برای حمله تعیین شده اند. در توصیف این پوستر نیز نوشته شده است:" گل آخر را بزن!"

تبلیغ در عصر ترکیه

پلیس اسپانیا توانست 9 فرد وابسته به داعش را بازداشت کند. این افراد با ایجاد شبکه رادیویی، خبرگزاری، اکانت های مختلف در شبکه های اجتماعی و تولید محتوای صوتی و تصویری، به تبلیغ در مورد داعش و جذب نیرو می پرداخته اند.

به گزارش فوتبالی، برخی از اسناد کشف شده از این افراد مربوط به مسائل مربوط به فوتبال بوده است. در یکی از پوسترها، تصویری از فردی دیده می شود که در حال شلیک به اتوبوس رئال مادرید است و در توضیح آن نوشته شده است:” برادر عزیزم. در مکانی نزدیک به بازیکنان رئال مادرید منتظر بمان و به آنها و هوادارانشان شلیک کن.”

محتوای پوستری دیگر مربوط به حمله به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است که در توضیح آن نوشته شده است:” برادر عزیزم در آندلوس. هدف بسیار ارزشمندی منتظر توست. با انفجارهای غیرمنتظره حواس ماموران امنیتی را پرت کن و به سوی هدف اصلی خودت با قاطعیت حرکت کن.”

پوستر دیگر داعش مربوط به حمله به یورو بوده است و سه شهر برلین، مونیخ و دورتموند برای حمله تعیین شده اند. در توصیف این پوستر نیز نوشته شده است:” گل آخر را بزن!”

البته داعشی ها برای حمله به المپیک پاریس نیز برنامه ریزی کرده بودند. در پوستری که در آن یک پهپاد به سمت برج ایفل حرکت می کند، نوشته شده است که هدیه ای به شکل بمب در انتظار این مسابقات است.

در این عملیات، کانال ها و رسانه هایی که داعش را تبلیغ می کردند توسط نیروهای پلیس غیرفعال شدند. در این شبکه های وابسته به داعش به مخاطبان در مورد شیوه های حملهتروریستی و ساختن “گرگ های تنها” برای عملیات های انتحاری آموزش داده می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا