میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

قیمت نجومی بلیت‌ های ال‌کلاسیکو در آمریکا

رئال مادرید و بارسلونا از بلیت فروشی بازی پیش فصل به میزبانی دالاس درآمد قابل توجهی خواهند داشت.

تبلیغ در عصر ترکیه

تقابل بارسلونا و رئال مادرید یکی از بزرگترین مسابقات فوتبال در جهان است. ال‌کلاسیکو یکی از بازی هایی است که بیشترین تماشاگر را خواهد داشت.

به همین دلیل رویارویی هر دو تیم در پیش فصل عادی شده است. آن‌ها این کار را در میامی در سال 2017 انجام دادند، سال گذشته این رویارویی را در لاس وگاس تکرار کردند و سومین بازی این تابستان در دالاس برگزار می‌شود. این دیدار در تاریخ 29 جولای در ورزشگاه AT&T در آرلینگتون برگزار می‌شود.

دیدار دو رقیب بزرگ در لالیگا بار دیگر منبع درآمدی عالی برای هر دو باشگاه خواهد بود. سال گذشته آنها هر کدام حدود 9 میلیون یورو برای بازی لاس وگاس به دست آوردند و امسال این مبلغ بیشتر خواهد بود.

درآمدزایی بیشتر از این جهت پیش بینی می‌شود که بلیت فروشی این بازی با هزینه‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. هزینه متوسط برای خریداری این بلیت بر اساس گزارش نشریه اسپورت 500 دلار است. ارزان ترین بلیط 205 دلار قیمت دارد در حالی که گران ترین آن 3100 دلار است.

40 بلیت بین 2500 تا 3100 دلار برای افرادی وجود دارد که روی نیمکتی در کنار زمین، درست نزدیک به نیمکت‌های بارسا و رئال مادرید می نشینند.

و تعداد کمی بلیت با قیمت های چهار رقمی نزدیک به زمین مسابقه وجود دارد. ورزشگاه میزبان این بازی 80 هزار نفر ظرفیت دارد و هر دو باشگاه امیدوار هستند که استقبال خوبی از این رویارویی صورت بگیرد.

منبع
ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا