میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

شیائومی با کولر گازی جدید خود به استقبال تابستان می‌رود

کولر گازی جدید شیائومی با توان ۳ اسب بخاری خود سرمایش و گرمایش سریع، قابلیت‌های هوشمند و طراحی مدرن را به شما هدیه خواهد داد.

تبلیغ در عصر ترکیه

زیربرند MIJIA شیائومی به‌تازگی از مدل جدید کولر گازی های خود با قدرت سه اسب بخار رونمایی کرده که ضمن ارائه مصرف انرژی بسیار بهینه قابلیت‌های فوق‌العاده جذابی مثل خنک‌کنندگی سریع، گرمایش پرقدرت و ادغام با اکوسیستم لوازم خانگی هوشمند شیائومی را به کاربران ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی کولر گازی جدید 3HP شیائومی
به گزارش گجت نیوز، توان ۳ اسب بخاری کولر گازی جدید شیائومی آن را به‌گزینه‌ای ایده آل برای فضاهای کوچک تا متوسط (بین ۳۰ تا ۴۰ متر مربع) تبدیل کرده و قابلیت نصب روی دیوار، باعث شده که فضای اشغال‌شده توسط آن در مقایسه با کولرگازی‌های عمودی بسیار کمتر باشد.

علاوه بر این، طراحی کولر گازی جدید شیائومی نیز بسیار مدرن انجام شده و در آن شاهد استفاده از رنگ بندی مات در کنار یک نمایشگر ال سی دی دایره‌ای هستیم.

کولر گازی جدید میجیا همچنین قادر به ارائه سرمایش سریع ۴۰ ثانیه‌ای و گرمایش سریع ۸۰ ثانیه‌ای بوده و به سرعت دما را به عدد مورد نظر کاربر می‌رساند. این سرمایش و گرمایش سریع و قدرتمند به لطف بهره بردن از فناوری‌های مدرنی مثل کنترل بهینه‌سازی هوشمند و سیستم عبور هوای با نویز پایین فراهم شده است.

کولر گازی

این دستگاه همچنین از یک سیستم اینورتر مطمئن بهره برده و قادر است در محدوده دمای بین -۳۵ درجه تا ۶۰ درجه سانتیگراد عملکردی عالی داشته باشد. کولر گازی جدید شیائومی همچنین از یک سیستم کانال‌بندی جدید برای عبور هوا استفاده می‌کند که سطح نویز را بین ۳۰ تا ۴۰ دسی بل نگه داشته و عملکرد کم‌صدای دستگاه را تضمین می‌کند. از سوی دیگر، سیستم هوشمند تشخیص نور محیط نیز روشنایی نمایشگر ال سی دی را بسته به نور اتاق تنظیم می‌کند.

در کنار تمامی موارد گفته شده، MIJIA با کولر گازی جدیدش توجه ویژه‌ای هم به سلامتی کاربران داشته و در آن از فناوری شستشوی خودکار برای دستگاه و کمپرسور بهره برده است. سیستم شستشوی داخلی دستگاه با استفاده از خشک‌کن‌های با دمای بالا تمامی باکتری‌های موجود را از بین برده و سیستم شستشوی کمپرسور نیز با آب‌کشی سیستم ضمن زدودن گرد و غبار از مبدل حرارتی، راندمان دستگاه را افزایش داده و عملکرد بهینه آن را تضمین می‌کند.

کولر گازی جدید شیائومی همچنین با اکوسیستم منزل هوشمند این کمپانی نیز سازگاری کامل داشته و از طریق هوش مصنوعی XiaoAI از طریق فرامین صوتی قابل کنترل است. همچنین اپلیکیشن اختصاصی Mijia نیز امکان کنترل از راه دور این کولر گازی و مشاهده و پایش وضعیت آن از هر مکانی را فراهم می‌کند.

قیمت این کولرگازی جذاب و توانمند شیائومی ۵۹۲ دلار اعلام شده و فروش آن به‌زودی رسما آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا