میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ارز دیجیتال

زمان لیست شدن همستر کامبت مشخص شد

همستر کامبت یک بازی محبوب مبتنی بر تلگرام است که شبیه به بازی کلیکی معروف Notcoin است. در همستر کمبت، هر شرکت کننده نقش مدیر عامل یک صرافی خیالی را بازی می‌کند،

تبلیغ در عصر ترکیه

بازی تلگرام همستر کامبت ترکیبی عالی از سرگرمی و استراتژی است که در آن می‌توانید با دعوت از دوستان، انجام کارهای مختلف، عضویت در انجمن همستر تلگرام، استخراج و غیره، سکه‌های مجازی به دست می‌آورید.

به گزارش اکس اونیکس، این بازی در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری امیدوارند که بتوانند از این ایردراپ درآمد خوبی بدست بیاورند.

پس از مدت‌ها گمانی زنی توسعه دهندگان همستر نقشه راه این بازی را منتشر کردند و در آن توضیح دادند که توکن آن چه زمانی لیست خواهد شد. در ادامه بیشتر درباره این مسئله صحبت خواهیم کرد.
زمان لیست شدن همستر کمبت

تیم توسعه دهنده Hamster Kombat در نقشه راه خود اعلام کردند که راه اندازی توکن در شبکه (TON) در ماه جولای رخ خواهد داد.بنابراین زمان لیست شدن همسر کامبت طبق گفته توسعه دهندگان در ماه جولای (تیر-مرداد) خواهد بود

به عنوان بخشی از این رویداد ، بازی‌کنندگان توکن‌های همستر را به عنوان هدیه‌ای به افتخار لیست شدن توکن در بازار دریافت می‌کند. هدف ایردراپ افزایش استفاده از Toncoin و افزایش قابل توجه تعداد کاربران و حجم تراکنش در اکوسیستم TON است.

اکس اونیکس

برای شروع کمپین airdrop، Hamster Kombat اولین چالش را در 8 جون 2024 معرفی کرد. در این روز از بازیکنان خواسته شد کیف پول TON خود را به بازی وصل شدند.
تکمیل این چالش به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در ایردراپ در ماه جولای شرکت کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند به کانال تلگرام همستر کامبت بپیوندند تا از ماموریت های جدید به محض در دسترس شدن مطلع شوند.
پیش بینی قیمت همستر

در اواسط ژوئن 2024، قیمت همستر HMSTR 0.00008289 با ارزش بازار حدود 82.9 میلیون دلار اعلام شد.
کارشناسان پیش‌بینی کردند در سه تا شش ماه آینده قیمت همستر به بین 0.05 تا 0.10 دلار خواهند رسید. در چشم انداز 6 تا 12 ماه قیمت احتمالی 0.55 دلار پیش بینی شده است.
این پروژه دارای پایگاه کاربری بزرگی با 148 میلیون کاربر و 40 میلیون بازیکن فعال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا