میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی

راهکار پته برای کاهش قیمت بلیط هواپیما خارجی

قطعا کلاس پروازی و نوع بلیط در تعیین قیمت بلیط هواپیما به مقصد کشورهای دیگر بسیار تعیین کننده است. کلاس پروازی فرست کلاس همانطور که از اسمش هم پیدا است، به معنای خدمات ویژه و درجه یک است، طبیعتا هزینه بیشتری هم به نسبت دیگر کلاس‌های پروازی دارد.

تبلیغ در عصر ترکیه

خرید بلیط برای پروازهای خارجی نسبت به داخلی کمی سخت‌تر و پر ریسک‌تر است. چون برعکس پروازهای داخل ایران هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شوید هزینه بلیط بیشتر می‌شود اما دقیقا از چه زمانی بلیط را با قیمت مناسب میتوانیم بخریم؟ ‌‌چطور ارزان ترین بلیط خارجی را پیدا کنیم؟ در ادامه مطلب این پاسخ درست به سوالات مربوط به خرید بلیط پرواز خارجی را به نقل از سایت پته pateh.com  بررسی می‌کنیم.‌

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان

برعکس پروازهای داخلی، شما می‌توانید از چندین ماه قبل بلیط هواپیما خارجی را رزرو کنید. معمولا بهترین زمان برای خرید بلیط برای سفر به کشورهای خارجی، ۳ ماه قبل از پرواز است. البته این موضوع کاملا به مقصدتان بستگی دارد. برای پروازهای نزدیک و رایج مثل استانبول در هر زمانی می‌توانید بلیط خود را رزرو خریداری کنید ولی برای سفر به کشورهای اروپایی و آمریکایی باید از ماه‌ها قبل به فکر رزرو بلیط خود باشید.

” اگر تصمیم به خرید بلیط خارجی دارید پیشنهاد می‌کنیم از همین الان به وبسایت پته به نشانی pateh.com سربزنید و قیمت ها را مقایسه کنید. در صورت حتمی بودن برنامه سفر، زودتر بلیط خود را رزرو کنید.”

بهترین ایرلاین برای پرواز خارجی

ایرلاین‌های خارجی به دلیل خدمات اضافه‌تر و متنوع، در قیمت بلیط هواپیما تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند، به همین در ابتدا باید مدت زمان سفر هوایی و مقصدتان را در نظر بگیرید، اگر مسیر پروازی شما طولانی و زمان‌بر است، بلیط خود را از ایرلاینی بخرید که خدمات مناسبی ارائه می‌کند. اگر پروازتان نزدیک است مثل پرواز به امارات و ترکیه، می‌توانید برای کاهش هزینه سفر خود، از ایرلاین‌های داخلی و یا خارجی با قیمت مناسب بلیط خود را خریداری کنید. به طور قطع نمی‌توان گفت که کدام ایرلاین برای مقصد شما انتخاب درستی است، شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی تیم پته، از تجارب مسافران دیگر استفاده کنید و بهترین انتخاب را برای ایرلاین سفر خارجی خود داشته باشید.

“همانطور که گفتیم علت تفاوت قیمت در ایرلاین‌های مختلف، خدمات ویژه‌ای است که ارائه می‌کنند. برخی از ایرلاین‌ها علاوه بر شام و ناهار، میان وعده های باکیفیتی نیز سرو می‌کنند. علاوه بر این کیفیت هواپیما، صندلی‌ها و سرویس بهداشتی هم به نسبت ایرلاین‌های ارزان تر بهتر است.”

کلاس پروازی و اطلاعات بلیط

قطعا کلاس پروازی و نوع بلیط در تعیین قیمت بلیط هواپیما به مقصد کشورهای دیگر بسیار تعیین کننده است. کلاس پروازی فرست کلاس همانطور که از اسمش هم پیدا است، به معنای خدمات ویژه و درجه یک است، طبیعتا هزینه بیشتری هم به نسبت دیگر کلاس‌های پروازی دارد.

کلاس پروازی بیزینس، مناسب افرادی است که معمولا برای انجام کار و امورات بیزینس به سفرهای زیادی می‌روند و دائم در این مسیر در حال حرکتند، یکی از مزیت های این کلاس نسبت به دیگر کلاس‌های پروازی این است که زودتر از دیگر مسافران از هواپیما خارج می‌شوند. کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی، نوع دیگری از کلاس های پروازی است که به دلیل  هزینه مناسب برای اکثر مسافران مناسب است. نه آنقدر تجملات و خدمات فرست کلاس را دارد و بسیار ارزان‌تر از بلیط‌های بیزینس کلاس است. 

“حتما خدمات ویژه ایرلاین‌ها را بررسی کنید، در صورتی که سفر شما نیازی به خدمات فرست و بیزینس کلاس نداشت، بلیط خود را به صورت اکونومی خریداری کنید. در سایت پته پس از انتخاب مبدا و مقصد سفر خود در فیلتر سمت راست می‌توانید نوع کلاس پروازی مورد نظر خود را اکونومی انتخاب کنید تا تنها پروازهایی با این کلاس پروازی به شما نمایش داده شود. “

کاهش قیمت بلیط هواپیما خارجی 1

تفاوت قیمت فرودگاه‌ها

نکته بسیار جالبی که باید بدانید، تفاوت هزینه پرواز در فرودگاه‌های مختلف است. اگر شهر یا کشور خارجی مدنظرتان چند فرودگاه داشته باشد، حتما قیمت بلیط آن‌ها را مقایسه کنید. معمولا فرودگاه‌هایی که در خارج از شهر و یا شهر دیگری قرار دارند هزینه‌ای بسیار ارزان‌تر از فرودگاه های مرکز شهری دارند. البته هزینه رفت و آمد را حتما در نظر بگیرید! ممکن است تفاوت اندک در قیمت بلیط، هزینه رفت و آمد خیلی زیادی برای شما و همراهانتان داشته باشد.

درخواست و دریافت ویزا

اگر مقصد شما، از مقاصدی است که پیش از خرید بلیط نیازمند دریافت ویزا است، شما باید از چندین ماه قبل برای دریافت ویزا اقدام کرده باشید، زمان نهایی دریافت ویزا به کشور مقصدتان بستگی دارد. البته در مواردی موسسات هم در دریافت زودهنگام و دیرهنگام ویزا تاثیر گذارند. علاوه بر خرید بلیط می‌توانید دریافت ویزا کشور خود را هم به سایت پته واگذار کنید و به صورت یکجا بلیط و ویزا خود را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نوع ویزا مقصد و هزینه های آن با کارشناسان پته به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۴۰۰۰تماس حاصل فرمایید.

” پیشنهاد  میکنیم برای کشورهایی که نیازمند ویزا هستند و هنوز ویزا صادر نشده، بلیط لحظه آخری خریداری نکنید! در برخی از موارد ویزاها از سمت سفارت کشورها ممکن است با تاخیر به دست متقاضی برسد و فرد مسافر نتواند با پروازی که خریداری کرده سفر کند. از آنجایی که بلیط های لحظه آخری غیر قابل استرداد هستند، هزینه زیادی بابت این تاخیر سوخت می‌شود! اگر از زمان سفر خود مطمئن نیستید به هیچ عنوان بلیط لحظه آخری ارزان خریداری نکنید.”

جستجو ارزانترین بلیط در پته

بعد از انتخاب ایرلاین مناسب و مشخص شدن زمان نهایی سفر، زمان آن رسیده که برای خرید بلیط پرواز خارجی خود وارد سایت پته شوید، در نوار جستجو مبدا و مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید، پس از آن در نوار سمت راست صفحه، ایرلاین و نوع بلیط خود را انتخاب کنید. در این‌صورت تنها پرواز‌هایی مطابق با درخواست شما نمایش داده می‌شود. فیلتر نمایش بلیط را روی ارزان‌ترین قرار دهید، از این میان مناسب‌ترین بلیط را انتخاب و خریداری کنید.

کاهش قیمت بلیط هواپیما خارجی 2

کد تخفیف خرید بلیط پته

یکی دیگر از راه های کاهش قیمت بلیط هواپیما مخصوصا پروازهای خارجی، استفاده از کد تخفیف در زمان خرید بلیط است. وب‌سایت پته برای تمامی مسیرهای پرتردد و مشتریان جدید و خاص خود، کد تخفیف‌های زیادی اعمال کرده که تنها با جستجو در سایت پته آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. پس از کپی کردن کد، در تایید فاکتور بلیط، کد را وارد کنید، مبلغ تخفیف داده شده از فاکتور شما کسر شد! پیامی خواهد بود که برایتان به نمایش در می‌آید.

کلام آخر

سفرهای خارجی به دلیل تفاوت های نرخ ارز، ممکن است برای ما ایرانی‌ها هزینه‌های زیادی داشته باشد. از همین رو برای صرفه جویی در هزینه های سفر خارجی به نقل از پته، راهکارهای کاهش قیمت پروازهای خارجی را بررسی کردیم. در صورتی که برای ویزا، تور و پروازهای داخلی و خارجی سوال و یا چالشی دارید، می‌توانید با پته تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا