میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

دفن یک روستا زیر صخره‌های سنگ پس از سیل و رانش زمین (+فیلم)

سیل در جنوب سوئیس خسارت‌های قابل توجهی به زیرساخت‌های روستایی در این کشور وارد کرده است.

تبلیغ در عصر ترکیه

طی دیروز و امروز صد‌ها نفر از تیم‌های اورژانس به دنبال افراد ناپدید شده در اثر سیل شدید سوئیس هستند، ولی هنوز جستجو‌ها نتایج موفقی بدنبال نداشته است. رانش زمین در روستا‌های جنوب غرب سوئیس خسارت‌های قابل توجهی به زیرساخت‌ها وارد کرده است.

به گزارش فرارو، اداره آب و هوای دولت فدرال سوئیس در پیامی به شهروندان این کشور اعلام کرده است که جوانب احتیاط و هشدار‌های ایمنی را جدی بگیرند و از قرار گرفتن در مسیر سیل خودداری کنند.

این اداره با ارائه آماری از میزان بارش‌ها و سیل در این کشور اعلام کرده است که میزان بارش در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است. این اداره می‌گوید چنین وضعی هر ۳۰ سال یکبار اتفاق می‌افتد.

چندین رودخانه در دره مسولسینا، طغیان کرده و جاده ها، مزارع و روستا‌ها را در مسیر خود تخریب کرده است.

پلیس گریسونز گفت که سیل سه خانه و سه خودرو را در روستای سورت با خود برده است. دو افسر پلیس توانستند از خودروی خود که تا سقف زیر آب فرو رفته بود، نجات پیدا کنند.

پلیس می‌گوید تاکنون چهار نفر گم شده اند. به تازگی یک زن از زیر آوار بیرون آورده شده و در بیمارستان بستری است. جستجو برای یافتن سه نفر دیگر که به گفته پلیس ممکن است در زمان وقوع سیل در خانه‌هایشان بوده باشند، همچنان ادامه دارد.

پلیس از مردم خواست به دلیل بسته بودن بسیاری از جاده‌ها به این منطقه سفر نکنند. برق پنج روستا قطع شده و ۲۳۰ نفر از روستاییان در مسیر سیل از خانه‌های خود تخلیه شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا