میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

حکم تخلیه برای مستأجری که ۱۱ لیر از اجاره‌بهای خود را نپرداخت

تبلیغ در عصر ترکیه

حکم تخلیه برای مستأجری که ۱۱ لیر از اجاره‌بهای خود را نپرداخت، صادر شد.

یک مستاجر در ازمیر ۱۱ لیر کمتر از اجاره‌ای که باید می‌پرداخت به حساب صاحب‌خانه‌اش واریز کرد. همین کافی بود تا صاحب‌خانه او در این روزگار پرمشتری، موضوع را به دادگاه بکشاند. دادگاه با بیان اینکه اجاره بها باید دقیقا به میزان همان قیمت توافقی پرداخت شود، حکم به تخلیه مستاجر داد.

مستاجر برای پرداخت اجاره به بانک رفته و ۷ لیر از مبلغ ۱۷۷۴ لیری اجاره‌ خود را کمتر پرداخت کرد. بانک هم برای انجام تراکنش  ۴ لیر کمیسیون کسر کرد. به خاطر همین صاحب‌خانه به دادگاه رفت که نتیجه آن چند روز پیش اعلام شد.

دادگاه رای داد که مستاجر ملزم به پرداخت مبلغ دقیق و کامل اجاره بها  بر اساس توافق است. دادگاه اعلام کرد مستاجری که ۵ سال در این خانه ساکن بود، حالا باید آن را تخلیه کند. البته وکیل مستاجر گفته است که حکم صادر شده را به دادگاه تجدید نظر خواهد برد.

وکیل مالک در جلسه دادگاه گفت: «اجاره بها باید به صورت تام و به صورت دقیق برابر مبلغ توافقی واریز شود. مستاجرین در ارسال هزینه اجاره از طریق بانک نیز باید دقت لازم را داشته باشند. همچنین رقم کمیسیون بانکی نیز نباید از مبلغ اجاره کسر شود. حتی اگر ۵ کروش هم کمتر از میزان مقرر پرداخت شود، صاحب‌خانه می‌تواند شما را بیرون کند».

11 لیر به بهای کنونی، تقریباً 30 هزار تومان می شود.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
از جمله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا