میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گوناگون

ترفندهایی برای خلاصی از شر مگس و پشه ها در تابستان (+فیلم)

اگه شماهم مثل من از سوسک و حشراتی که از چاه میان متنفرید کافیه این روش رو امتحان کنید و کل عمرتون راحت بشید .

تبلیغ در عصر ترکیه

دفع خانگی حشرات

راه حل های موجود برای از بین بردن حشرات خانگی رو تماما توی این ویدیو بهتون اموزش میدماگه پنجره ها رو باز میذارید و حشرات از اونجا به خونه حمله میکنن کافیه که ذرت بو داده رو توی یه فویل الومینیومی بذارید و روش طبق اندازه هایی که تو ویدیو گفتم شکر. پیکینگ بودر و صابون خشک رنده شده بریزید فویل توپکی شده رو زیر پنجره قرار بدید تا حشرات رو به دام بندازه .

اگه شماهم مثل من از سوسک و حشراتی که از چاه میان متنفرید کافیه که درپوش ها رو بردارید و پایین ترینش رو مطابق ویدیو با یه بادکنک ببندین و سرش رو قیچی کنید تا اب بتونه خارج بشه اینجوری دیگه راه برای ورورد هیچ سوسکی باقی نمیمونه برای رفع بوی بد چاه میتونید از سفید کننده ها استفاده کنید به این صورت که مقداری سفید کننده توی چاه بریزید تا بوی بد دیگه بالا نیاد .

اگه حشرات از در خونه وارد میشن یه لیمو ترش رو بردارید و ببرید وداخلش چندیت تا دونه میخک قرار بدید و کنار در بذارید و ترفند اخر برای از بین بردن موریانه و مورچه هستش کافیه اب لیموی تازه و سرکه رو داخل درز های کنار در و پنجره و هرجایی که مورچه ها از اونجا وارد میشن اسپری کنید و روش اویشن بریزید که مورچه ها ازش متنفرن.

منبع: ترفندون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا