میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

برق در ازمیر جان دو نفر را گرفت

در پی حادثه‌ای در محله آلصانجاک ازمیر که منجر به مرگ دو نفر در اثر برق‌گرفتگی شد، شهرداری کلانشهر ازمیر اعلام کرد که خطوط برق در این منطقه به‌طور نادرست و خلاف اصول فنی نصب شده‌اند.

تبلیغ در عصر ترکیه

بارش شدید باران در ازمیر باعث آب‌گرفتگی گسترده در خیابان‌ها و معابر شد. در این میان، دو نفر به نام‌های اوزگه جرن دنیز (۲۳ ساله) و ایناج اوکتِمای (۴۴ ساله) هنگام عبور از خیابان در محله آلصانجاک دچار برق‌گرفتگی شدند و جان باختند.

به گزارش عصرترکیه به نقل از ایرانیان ترکیه، شهرداری کلانشهر ازمیر در بیانیه‌ای اظهار داشت: «ما از مرگ دو همشهری عزیزمان در اثر برق‌گرفتگی بسیار متأثر و متأسف هستیم. برای شناسایی دقیق علل این حادثه ناگوار و جلوگیری از تکرار آن، تمامی بررسی‌های لازم را با همکاری مقامات مربوطه آغاز کرده‌ایم.» این بیانیه همچنین تاکید کرده که گزارش‌های رسمی به زودی و با شفافیت کامل منتشر خواهد شد.

شهرداری ازمیر در ادامه بیان کرد: «برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و پاسخ به سوالات موجود، نخستین بررسی‌ها و ارزیابی‌ها به سرعت انجام شده است. پس از حادثه، پرسنل فنی شهرداری سیستم برق‌رسانی منطقه را بررسی کرده و تأیید کرده‌اند که در زمان وقوع حادثه (ساعت ۱۹:۱۵) کابل‌های سیستم روشنایی فاقد جریان برق بوده‌اند. همچنین سیستم برق‌رسانی شهرداری با استفاده از رله‌های حفاظت از جریان نشتی برق، در برابر چنین خطراتی محافظت شده است.»

در پایان این بیانیه آمده است: «آرزوی ما این است که علل حادثه به زودی شناسایی شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار آن انجام شود. برای همشهریان عزیزمان که جان باختند، از خداوند طلب مغفرت کرده و برای خانواده و نزدیکانشان صبر و تسلیت می‌طلبیم.»

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا