میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

این فرد از ایلان ماسک هم ثروتمندتر شد

ثروتمندترین افراد جهان از سوی نشریه فوربس معرفی شدند و ایلان ماسک در جایگاه دوم قرار گرفت.

تبلیغ در عصر ترکیه

نشریه فوربس طبق روال گذشته، در سال ۲۰۲۴ نیز اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرده است.

رتبه اول: در صدر جدول میلیارد‌های جهان، برنارد آرنو، کارآفرین فرانسوی و مدیرعامل گروه تجاری ال. وِ. ام. اش LVMH، که بیش از هفتاد برند لوکس جهان از جمله لویی ویتون را در خود جای داده و خانواده‌اش با ۲۳۳ میلیارد دلار قرار گرفته اند. در واقع شغل اصلی پولدارترین مرد جهان، مدیریت هفتاد برند لوکس و معروفی است که در صدر آنها، برند ال وی قرار دارد.

رتبه دوم:ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس و مالک X، با دارایی خالص ۱۹۵ میلیارد دلار در رتبه دوم ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

رتبه سوم:جف بزوس، رئیس اجرایی هیئت مدیره، مؤسس و مدیرعامل ارشد سابق شرکت آمازون، بزرگ‌ترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان، در رده سوم میلیاردر‌های دنیا قرار دارد.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اولین کسی بود که به دارایی ۳۰۰ میلیارد دلار دست یافت، اما در نوامبر ۲۰۲۱ از دارایی خالص او کاسته شد. امسال ثروت خالص مدیرعامل تسلا ۱۹۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

در سال ۲۰۲۴ تعداد میلیارد‌های جهان، دو هزار ۷۸۱ نفر است که ۱۴۱ میلیاردر بیشتر از سال ۲۰۲۳ است. امسال رکورد تعداد میلیارد‌های جهان شکسته شد، تخمین زده شده است که ثروت میلیاردر‌ها در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۱۴ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد دلار می‌رسد. رکورد قبلی در سال ۲۰۲۱ با دو هزار ۷۵۵ میلیاردر ثبت شده بود.

شمار میلیارد‌های جهان در سال ۲۰۲۴ رکورد شکسته و به عدد دو هزار و نفر ۷۸۱ رسیده است. در میان فهرست منتشر شده از میلیاردر‌های جهان نام تیلور سوئیفت، ستاره پاپ آمریکایی برای اولین بار با ۱.۱ میلیارد دلار و سام آلتمن، خالق ربات هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی با یک میلیارد دلار ثروت نیز دیده می‌شود.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا