میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی

انتخاب بهترین ایرلاین برای سفر به تفلیس

برای پرواز به تفلیس می‌توانید از ایرلاین‌های خارجی هم استفاده کنید. این ایرلاین‌ها از شهرهای مختلف کشور به سمت تفلیس پرواز غیر مستقیم دارند. تنها پرواز مستقیم ایرلاین‌های خارجی، مربوط به ایرلاین گرجستان است و دیگر ایرلاین‌ها ابتدا در کشور خود توقف و سپس به تفلیس می‌روند.

تبلیغ در عصر ترکیه

تفلیس پایتخت گرجستان، یکی از شهرهای محبوب ایرانیان برای گشت و گذار خارجی محسوب می‌شود. این شهر با جاذبه‌های گوناگون و مردمانی با فرهنگ مشابه با مردمان کشور، سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. سفر به گرجستان از دو راه زمینی و هوایی امکان پذیر است.

مسیر هوایی با راحتی بیشتر، محبوب‌تر و پر تقاضا‌تر است. به همین دلیل شرکت‌های هواپیمایی مختلفی در مسیر هوایی تفلیس فعالیت می‌کنند. انتخاب یک ایرلاین خوب می‌تواند امنیت و راحتی سفر شما را تضمین کند. در صورتی که قصد سفر به تفلیس را دارید بهتر است با ایرلاین‌های فعال در این مسیر آشنا شوید تا با بررسی هر یک، بهترین ایرلاین را از نظر خدمات و قیمت، انتخاب کنید.

ایرلاین های داخلی مسیر تفلیس

برای سفر به تفلیس می‌توان از ایرلاین‌های داخلی استفاده کرد. مزیت این ایرلاین‌ها قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر ایرلاین‌های خارجی است. همچنین این ایرلاین‌ها به صورت مستقیم به تفلیس پرواز دارند و نیازی به توقف چند ساعته در کشور دیگر را نخواهید داشت.

دقت داشته باشید که بیشتر ایرلاین‌های داخلی از تهران به تفلیس پرواز دارند. در صورتی که می‌خواهید با ایرلاین های داخلی به تفلیس بروید، بهتر است از ماه قبل فکر خرید بلیط باشید. قیمت پایین ایرلاین‌ها منجر به فروش سریع این بلیط‌ها می‌شود و عیب بزرگ ایرلاین‌های داخلی، در دسترس نبودن همیشگی بلیط‌ها است.

قشم ایر

این ایرلاین از سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. قشم ایر تا پیش از سال ۱۳۹۱ با نام فراز قشم و تنها با دو فروند هواپیما پروازهای خود را انجام می‌داد. اکنون ناوگان تازه تجهیز شده این ایرلاین با ۱۷ فروند هواپیما به بیشتر نقاط ایران و چند مقصد خارجی پرواز دارد.

تفلیس یکی از مقصد های خارجی ایرلاین قشم ایر است. این ایرلاین در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس در این مسیر پرواز دارد. بار قابل حمل قشم ایر برای کلاس اکونومی ۲۰ کیلوگرم و برای کلاس بیزینسی ۳۰ کیلوگرم است. این ایرلاین تنها از تهران به سمت تفلیس پرواز دارد. بیشترین فروش بلیط تهران تفلیس، متعلق به ایرلاین قشم است.

هواپیمایی زاگرس

این ایرلاین از سال ۱۳۸۴ در منطقه آزاد اروند شروع به کار کرد. ایرلاین زاگرس با ۱۹ فروند هواپیما در مقاصد داخلی و خارجی فعال است. برای سفر به تفلیس با این ایرلاین فقط کلاس اکونومی وجود دارد. میزان بار قابل حمل برای سفر ۲۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است. همچنین ایرلاین زاگرس فقط از تهران به سمت تفلیس سفر دارد. هزینه بلیط شرکت هواپیمایی زاگرس، برای کودکان زیر ۲ سال ۱۰ درصد و کودکان بالای ۲ سال ۵۰ درصد از هزینه فرد بزرگسال است.

سفر به تفلیس

هواپیمایی آتا

این ایرلاین در سال ۱۳۸۷ در شهر تبریز شروع به کار کرد. در زبان ترکی آتا به معنای پدر است. این ایرلاین با تعداد ۱۶ فروند هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی فعال است. ایرلاین آتا، برای سفر تفلیس دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینسی دارد. همچنین بار قابل حمل این ایرلاین برای کلاس اکونومی ۲۰ کیلوگرم و کلاس بیزینسی ۳۰ کیلوگرم است. سفر با ایرلاین آتا به تفلیس فقط از تهران امکان پذیر است.

ایرلاین های خارجی مسیر تفلیس

برای پرواز به تفلیس می‌توانید از ایرلاین‌های خارجی هم استفاده کنید. این ایرلاین‌ها از شهرهای مختلف کشور به سمت تفلیس پرواز غیر مستقیم دارند. تنها پرواز مستقیم ایرلاین‌های خارجی، مربوط به ایرلاین گرجستان است و دیگر ایرلاین‌ها ابتدا در کشور خود توقف و سپس به تفلیس می‌روند.

ایرلاین گرجستان – Georgian Airways

این ایرلاین یک شرکت جدید در عرصه صنعت هوایی به حساب می‌آید. این ایرلاین با ادغام شرکت هواپیمایی Airzena از سال ۱۹۹۹ کار خود را آغاز کرد. این شرکت به صورت هفتگی به ۱۵ مقصد مختلف در جهان سفر دارد.

سفرهای این ایرلاین از ایران به شهرهای اهواز، تهران و مشهد محدود می‌شود. دفتر ایرلاین گرجستان در شهر تفلیس قرار دارد و این ایرلاین حامل پرچم این کشور است. فرودگاه های تفلیس، باتومی و کوتایسی سه فرودگاه اصلی پروازی این ایرلاین است. ایرلاین گرجستان در حال حاضر دارای ۶ فروند هواپیما مسافربری است و ایرلاین بزرگی به حساب نمی‌آید. پروازهای این ایرلاین از سه مبداء در کشور به صورت مستقیم انجام می‌شود.

ترکیش ایرلاین – Turkish Airlines

این ایرلاین از سال ۱۹۳۳ شروع به کار کرد. ترکیش ایرلاین به ۳۰۲ مقصد در ۱۲۰ کشور دنیا پرواز مستقیم دارد. هواپیمایی ترکیش ایرلاین از اصفهان، تهران و تبریز به تفلیس پروازهای غیر مستقیم دارد. برای خرید بلیط هواپیما این ایرلاین به میزان توقف دقت کنید و سعی کنید پروازهایی که در همان روز انجام می‌شود را خریداری کنید. پروازهای این ایرلاین ابتدا به استانبول می‌روند و از آنجا به سمت تفلیس حرکت می‌کنند.

راحتی صندلی هواپیما و امکان حمل حیوانات خانگی از مزایای این ایرلاین است. ترکیش ایرلاین در حال حاضر پروازها را با کلاس اکونومی به مقصد تفلیس انجام می‌دهد. این ایرلاین در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپا و چهارمین ایرلاین برتر دنیا شناخته شد.

سفر به تفلیس

هواپیمایی قطر ایرویز – Qatar Airways

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شد. این ایرلاین یکی از مجهز‌ترین ایرلاین‌های جهان است. هواپیمایی قطر ایرویز به تازگی، به عنوان «ایرلاین سال» برای سال ۲۰۲۴ انتخاب شد. این ایرلاین با امنیت بالا و خدمات بسیار، یکی از بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به تفلیس است.

ایرلاین قطر با دو کلاس بیزینسی و اکونومی پرواز تفلیس را پشتیبانی می‌کند. نرخ بالای بلیط و همچنین توقف‌های طولانی که نیاز به ویزای ترانزیت برای کشور قطر را دارد از معایب این ایرلاین است. این ایرلاین از اصفهان، مشهد، اهواز، شیراز و تهران به تفلیس پرواز غیر مستقیم دارد.

هواپیمایی فلای دبی – Fly Dubai

یکی از ارزان‌ترین ایرلاین‌های خارجی، هواپیمایی فلای دبی است. این ایرلاین با هدف سفری ارزان برای همه، در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این ایرلاین با کلاس اکونومی نسبت به جا به جایی مسافرین از شهرهایی مانند: تهران، اصفهان، بندرعباس، شیراز، مشهد و اهواز به سمت تفلیس اقدام می‌کند. تمامی سفرهای این ایرلاین ابتدا به امارات رفته و سپس از امارات به تفلیس حرکت می‌کنند.

نکات انتخاب ایرلاین سفر به تفلیس

  • در صورتی که از ایرلاین‌های حوزه خلیج فارس بلیط تهیه می‌کنید، باید ویزای آن کشور به صورت ترانزیت دریافت کنید.
  • سفر با ایرلاین‌های خارجی به تفلیس بین ۵ ساعت تا ۱ روز به طول می‌انجامد.
  • ایرلاین‌های داخلی بسیار ارزان‌تر از ایرلاین خارجی بوده و زود به فروش می‌رسند.
  • هنگام خرید بلیط به قوانین استرداد و وسایل ممنوعه ایرلاین توجه کنید.
  • در صورتی که اقامت گرجستان را ندارید، برای پرواز به تفلیس نیاز به خرید بلیط برگشت دارید و بهتر است تا از هر ایرلاینی که قصد خرید بلیط دارید، بلیط رفت و برگشت به تفلیس خریداری کنید.

کلام پایانی

سفر به تفلیس با کلیساها و بازارهای محلی فراوان یکی از بهترین سفرهای خارجی شما خواهد شد. برای برنامه ریزی سفر به این شهر زیبا، از ماه قبل بلیط خود را خریداری کنید. در فصل بهار و تابستان این شهر شاهد جشنواره های زیادی است و بهترین زمان بازدید از آن است. تجربه شما از سفر به تفلیس چه بوده است؟ شما سفر با کدام ایرلاین را انتخاب می کنید؟ نظرات خود را برایمان بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا