میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ارز دیجیتال

آیا قیمت نات کوین بالا خواهد رفت؟

ناتکوین یکی از جنجالی‌ترین ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شود که در ماه‌های اخیر توانسته است بخش زیادی از اخبار این حوزه را به خود اختصاص دهد.

تبلیغ در عصر ترکیه

بسیاری از افراد مقدار قابل توجهی ناتکوین در ولت خود نگه‌داری می‌کنند و سوالی که ممکن است هرکدام از آن‌ها از خود بپرسند، این است که آیا قیمت ناتکوین در آینده افزایش خواهد یافت؟ در ادامه، طبق داده‌هایی که از رمزارز ناتکوین در دسترس هستند و اطلاعات رسمی که توسط مدیران این پروژه منتشر شده‌اند، به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت نات کوین

به گزارش نمناک، برای داشتن پیش‌بینی دقیق از قیمت ناتکوین در آینده، لازم است تا فاکتورهای متعددی مورد بررسی قرار بگیرند؛ همچنین باید یک جمع‌بندی کلی از نقاط قوت و ضعف هرکدام از این فاکتورها را به‌دست آورد تا بتوان تصمیم نهایی را برای سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری روی ناتکوین اخد کرد.

تعدادی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت ناتکوین عبارت‌اند از:

وایت پیپر ناتکوین

یکی از عجیب‌ترین موضوعاتی که درمورد ناتکوین وجود دارد، وایت پیپر آن است. وایت پیپر این ارز از 9 صفحه سفید تشکیل شده است و هیچ اطلاعاتی را دربر نمی‌گیرد. تحلیل‌های زیادی درمورد دلیل خالی بودن وایت پیپر ناتکوین وجود دارند و یکی از محبوب‌ترین‌ها، عنوان می‌کند که مقصود از منتشر کردن وایت پیپر خالی، بیان «تفریحی و بدون هدف بودن این پروژه» توسط بنیان‌گذاران آن بوده است.

شبکه بلاک‌چین

با اینکه وایت ‌پیپر ناتکوین خبرهای خوبی در دست ندارد، اما شبکه بلاک‌چینی که میزبانی این ارز دیجیتال را برعهده گرفته است، می‌تواند امیدبخش باشد. ناتکوین روی شبکه TON که متعلق به شرکت تلگرام است پیاده‌سازی شده و به‌ همین‌خاطر، از مزایایی همچون سرعت و امنیت بالا بهره‌ می‌برد؛ همچنین ممکن است که درصورت فراگیر شدن، برای انجام پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای تلگرام مورد استفاده قرار بگیرد.

میزان تقاضا برای تهیه ناتکوین و شهرت پروژه

از دیگر عواملی که می‌تواند روی قیمت ناتکوین اثر بگذارد، شهرت پروژه و میزان تقاضا برای تهیه این ارز به‌شمار می‌رود. خوشبختانه، ناتکوین در این زمینه عملکرد درخشانی از خود به‌جا گذاشته است و با ایجاد یک سیستم play-to-earn توانسته تا به شهرت زیادی دست پیدا کند.

توسعه تکنولوژی ارز

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند قیمت یک ارز دیجیتال را افزایش دهد، پیاده‌سازی تکنولوژی‌های مختلف در زمینه‌هایی مانند ماین کردن، نقل‌وانتقالات، سازگاری با پلتفرم‌ها و… است. ناتکوین یکی از ارزهایی است که در زمینه توسعه تکنولوژی به‌نسبت خوب عمل می‌کند و می‌توان آن را از نقاط قوت این ارز دیجیتال دانست.

پیش‌بینی قیمت نات کوین در سال‌های آینده

طبق تحلیل قیمت نات کوین در سایت صرافی بیت 24، تکنولوژی آن، پیشرفت‌های شبکه بلاک‌چین TON و… صورت گرفته‌اند، می‌توان پیش‌بینی کرد که در سال‌های آینده قیمت این ارز افزایش خوبی داشته باشد. این موضوع را نیز باید درنظر داشت که دنیای ارزهای دیجیتال همواره تغییرات فراوانی را تجربه کرده است و قطعیت چندانی در این تحلیل‌ها وجود ندارد.

قیمت نات کوین در سال 2025

پیش‌بینی می‌شود که قیمت ناتکوین در سال 2025 میانگینی برابر با 0٫007000 دلار داشته باشد. به‌نحوی که حداقل مقدار آن 0٫005300 و حداکثر مقدار آن، 0٫025000 دلار باشند. کانال تلگرامی ناتکوین امروزه دارای بیش از 8 میلیون عضو است و احتمال دارد که تا سال 2025، به 10 میلیون عضو برسد. گسترش جامعه مخاطبان ارز به‌احتمال زیاد سبب افزایش قیمت آن نیز خواهند شد.

اگر شما هم می‌خواهید از سود این افزایش قیمت بهره‌مند شوید، می‌توانید با مراجعه به صرافی بیت 24 هر مقدار ناتکوین که مدنظر دارید را خریداری کنید؛ همچنین اگر دارنده ناتکوین هستید، می‌توانید دارایی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق این صرافی به پول نقد تبدیل کنید.

قیمت نات کوین در سال‌های 2026 و 2027

طبق تحلیل‌ها در این دو سال قیمت ناتکوین کاهش خواهد یافت و به مقداری کمتر از سال 2025 خواهد رسید. در سال 2026 میانگین قیمت از 0٫007000 به 0٫006700 دلار کاهش پیدا می‌کند و در سال 2027 نیز با یک کاهش مجدد، به 0٫006300 دلار می‌رسد.

قیمت نات کوین در سال‌های 2028 و 2029

در این سال‌ها رشد مجدد قیمت ناتکوین شروع می‌شود و به بالاترین حد خود می‌رسد؛ به‌نحوی که در انتهای سال 2029 میانگین قیمت این ارز به 0٫028150 دلار خواهد رسید و کمینه و بیشینه آن به‌ترتیب 0٫013700 و 0٫034380 دلار خواهند بود.

قیمت نات کوین در سال 2030

در سال 2030 با گذشت حدود 6 سال از عمومی شدن پروژه ناتکوین، یک کاهش قیمت جزئی را شاهد خواهیم بود. قیمت ناتکوین به میانگین 0٫02660 دلار می‌رسد و درصورتی‌که، تحلیل‌ها درست باشند، بیشینه قیمت در این سال 0٫032890 و کمینه قیمت، 0٫012510 دلار خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مطلب، سعی کردیم با استفاده از اطلاعاتی که از پروژه ناتکوین موجود است، یک پیش‌بینی کلی در مورد آینده آن داشته باشیم. باتوجه‌به مطالبی که گفته شدند، سرمایه‌گذاری روی این پروژه برای طولانی‌مدت می‌تواند مناسب باشد. بالاترین میزان قیمت ناتکوین طبق این تحلیل‌ها در سال 2029 بوده و بهتر است که کاربران در این سال اغلب ناتکوین‌های خود را نقد کنند.

برای خرید و فروش ناتکوین و کسب سود از این پروژه، صرافی بیت 24 یکی از بهترین صرافی‌ها به‌شمار می‌رود. بیت 24 با امکاناتی بی‌نظیر در حوزه رمزارزها و تحلیل قیمت آن‌ها، این قابلیت را فراهم کرده است تا تمامی افراد بتوانند در بستری امن به معامله ارزهای دیجیتال مشغول شوند. اگر شما نیز قصد رصد قیمت ناتکوین یا ورود به دنیای بی‌نظیر رمزارزها را دارید، بهتر است که به‌هیچ‌عنوان بیت 24 را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا