میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

هیولای 6 متری یک زن را زنده زنده بلعید! (+عکس)

مقامات پس از شروع جستجوی گسترده، یک روز بعد، یک مار پیتون 6 متری را در جنگل پیدا کردند که قادر به حرکت نبود. این مار که برآمدگی بزرگی در شکم خود داشت، در میان بوته‌ها دراز کشیده بود.

تبلیغ در عصر ترکیه

یک زن در اندونزی که برای فروش غذا در بازار محلی از خانه خود خارج شده بود، دیگر هرگز بازنگشت.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از milliyet، یک روز بعد، یک مار پیتون غول پیکر که قادر به حرکت نبود در جنگل پیدا شد و همسر قربانی بدترین اتفاق را احساس کرد.

در جزیره نشین اندونزی، زنی به نام فریده که 50 سال داشت، برای فروش غذا در یک بازار محلی در نزدیکی خانه خود، از میان جنگلی عبور می‌کرد.

فریده که اهل روستای کالِمپانْگ بود، در حالی که در جنگل قدم می‌زد، مورد حمله یک موجود عظیم الجثه قرار گرفت. این موجود که دندان‌هایش را به پای زن فرو کرده بود، با پیچیدن دور بدن او، قربانی را خفه کرد.

نونی، همسر فریده که مادر چهار فرزند بود، وقتی دید همسرش به خانه برنگشته، نگران شد و از مقامات محلی کمک خواست.

خانواده این زن در روستای کالِمپانْگ در منطقه سیدراپ در استان سوماترا جنوبی زندگی می‌کردند. مقامات پس از شروع جستجوی گسترده، یک روز بعد، یک مار پیتون 6 متری را در جنگل پیدا کردند که قادر به حرکت نبود. این مار که برآمدگی بزرگی در شکم خود داشت، در میان بوته‌ها دراز کشیده بود.

هیولای 6 متری

آنها با وحشت مشاهده کردند که زن 50 ساله در گل و لای معده این هیولای 6 متری بلعیده شده است.

حتی لباس‌های فریده هم سالم بود، که نشان می‌داد این موجود عظیم الجثه او را زنده زنده بلعیده است.

نونی، همسر فریده، با دیدن این صحنه شوکه شد و در مراسم تشییع جنازه گفت که تا ابد پشیمان خواهد ماند که چرا اجازه داده بود فریده به تنهایی از خانه خارج شود.

دهیار روستای کالِمپانْگ گفت که تا کنون چنین اتفاقی در این روستا رخ نداده است.

با این حال، در اندونزی که گفته می‌شود بیش از 17000 جزیره دارد، این اولین بار نیست که مارهای غول پیکر انسان‌ها را می‌بلعند.

در اکتبر 2022 در این کشور جنوب شرقی آسیا، زنی که برای جمع آوری صمغ درخت کائوچو از خانه خود خارج شده بود، در جنگل توسط یک مار پیتون غول پیکر بلعیده شد. در سال 2018 نیز جسد زنی از شکم یک مار پیتون بیرون کشیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا