میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ارز دیجیتال

بیت کوین روزانه چند نفر را میلیونر می‌کند؟

طبق داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحقیقاتی کایکو (Kaiko)، رشد چشمگیر قیمت بیت کوین در پی آغاز روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴، روزانه حدود ۲,۰۰۰ کیف پول بیت کوین میلیونر شده‌اند.

تبلیغ در عصر ترکیه

رویای میلیونر شدن از طریق ارزهای دیجیتال، این روزها در سر بسیاری از افراد می‌چرخد. با شروع روند صعودی بازار در سال ۲۰۲۴، هر روز بر تعداد کیف پول‌های میلیون دلاری بیت کوین اضافه می‌شود. اما وضعیت و تعداد این میلیونرها چگونه است؟

آیا علاوه بر بیت کوین، دارایی‌های دیگری مانند میم کوین‌ها که این روزها حسابی محبوب شده‌اند نیز می‌توانند سرمایه‌گذاران را میلیونر کنند؟ با ما همراه باشید تا آخرین آمار در این زمینه را بررسی کنیم و با نگاهی به روند این بازار پرسود داشته باشیم.

تولد روزانه ۲,۰۰۰ کیف پول میلیونر بیت کوین

طبق داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحقیقاتی کایکو (Kaiko)، رشد چشمگیر قیمت بیت کوین در پی آغاز روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴، روزانه حدود ۲,۰۰۰ کیف پول بیت کوین میلیونر شده‌اند.

هرچند این رقم قابل توجه است، اما هنوز با رکورد ۴,۰۰۰ کیف پول میلیونر در هر روز طی چرخه صعودی سال ۲۰۲۱ فاصله دارد. جالب اینکه به گفته کایکو، در بازار صعودی قبلی روزانه بیش از ۲,۰۰۰ کیف پول نیز به ارزش ۱۰ میلیون دلار می‌رسیدند.

آمار کیف پول‌های میلیونر بیت کوین از سال ۲۰۲۰ به بعد

بیت کوین

علت کندتر بودن روند افزایش کیف پول‌های میلیونر در مقایسه با چرخه قبل را عدم ورود کامل سرمایه‌های جدید به بازار و برداشت سود نهنگ‌های بزرگ با بالا رفتن قیمت بیت کوین عنوان کرده است. کایکو همچنین به نگهداری دارایی نهنگ‌ها در کیف پول‌های متولی به جای کیف پول‌های شخصی اشاره کرد که می‌تواند از دیگر دلایل این کندی باشد.

انتظار می‌رود با پیشرفت چرخه صعودی کنونی، شمار کیف پول‌های میلیونر بیت کوین نیز افزایش یابد. برخی تحلیلگران ارز دیجیتال نظیر رکت کپیتال (Rekt Capital)، اوج این روند را در ماه‌های سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهر) سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند. از جمله عوامل تاثیرگذار می‌توان به احتمال تایید صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETF) اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال و همچنین تاثیر مثبت مواضع دونالد ترامپ و احتمال پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد.

موج میلیونرهای میم کوینی در راه است

نکته جالب دیگر، پیش‌بینی ظهور میلیونرهای بیشتر ارزهای دیجیتال در این چرخه صعودی به واسطه محبوبیت فزاینده میم کوین‌هاست. در حال حاضر، روزانه شاهد خلق میم کوین‌های جدید با قیمت‌های رو‌به‌رشد هستیم و معامله‌گران سودهای هنگفتی از این حوزه کسب می‌کنند.

به گزارش بیت کوینیست (Bitcoinist)، چندی پیش یک معامله‌گر با سرمایه اولیه ۱,۸۰۰ دلار در میم کوین مبتنی بر سولانا داگ ویف هت (WIF)، موفق به کسب نزدیک به ۱۱ میلیون دلار سود شد. در موردی دیگر، گروهی از معامله‌گران با سرمایه ۶,۴۰۰ دلاری در عرض فقط یک شبانه روز ۸ میلیون دلار از میم کوین‌ها سود بردند. همچنین به تازگی سایت بابل‌مپز (Bubblemaps) از سود ۲ میلیون دلاری یک معامله‌گر در میم کوین ماذر ایگی (MOTHER) ساخته شده توسط رپر مشهور استرالیایی ایگی آزالیا (Iggy Azalea) خبر داد.

جمع‌بندی

به طور کلی، تداوم روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ باعث تولد روزانه هزاران کیف پول میلیونر بیت کوینی جدید شده است. اگرچه سرعت رشد فعلی کمتر از چرخه قبلی است، اما پیش‌بینی می‌شود با افزایش ورود سرمایه به ویژه در حوزه میم کوین‌ها، بر تعداد این میلیونرهای نوظهور افزوده شود. این چرخه صعودی شرایط مناسبی را برای کسب سودهای قابل توجه از معاملات ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران مهیا کرده است.

منبع
سایت ارز دیجیتال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا