میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ایران

اینترنت ۲۰ گیگا بایتی هدیه دولت را از دست ندهید

برای مردم که می‌خواهند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در جریان اخبار انتخابات قرار بگیرند، بسته هدیه ۲۰ گیگابایت رایگان برای آنها پیش‌بینی شده ‌است. هرکس تمایل داشته باشد، می‌تواند بسته را فعال کند و در طول ایام انتخابات از آن استفاده کند.

تبلیغ در عصر ترکیه

کمتر از یک ‌ماه است که قصه‌ای پر غصه، کام ملت ایران را تلخ کرده ‌است و عمر کوتاه دولتی را رقم زد که پای خدمت و خدمتگزاری مردانه ایستاد اما به رسم سرنوشت، انتخابی زودهنگام سر رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، حالا نسل همیشه در صحنه ایران باید به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ دولت خدمتگزار با انتخابی شایسته، مسیر ناتمام او را به سرانجام برساند.

تسهیلات اینترنتی دولت سیزدهم ازجمله خدماتی است که برای انتخاباتی باشکوه و انتخابی اصلح در خدمت هموطنان قرار می‌گیرد.

در این زمینه عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته: «بسته ویژه تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی داخلی با امکانات ویژه ازجمله کانال خود و هواداران شان و کانال پیش‌بینی کرده‌ایم که تأیید آبی هم می‌گیرند که نشان‌دهنده مورد تأیید بودن محتوای این کانال‌هاست.

برای مردم هم که می‌خواهند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در جریان اخبار انتخابات قرار بگیرند، بسته هدیه ۲۰ گیگابایت رایگان برای آنها پیش‌بینی شده ‌است. هرکس تمایل داشته باشد، می‌تواند بسته را فعال کند و در طول ایام انتخابات از آن استفاده کند.»

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا