میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهاجامعهخبرهای ویژه

کمپین «یک صدا برای ترکیه»: 101 میلیارد و 101 میلیون​​​​​​​ لیر در یک و نیم ساعت جمع شد

تبلیغ در عصر ترکیه

شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ترکیه یک پخش زنده مشترک با عنوان«یک صدا برای ترکیه» برای جمع آوری کمک‌های مالی برای شهروندان زلزله زده انجام دادند.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از آناتولی، شبکه‌های تلویزیونی TRT1، ATV، FOX، Kanal D، Kanal 7، Show TV، Star TV و TV8 ترکیه، یک پخش زنده مشترک با عنوان«یک صدا برای ترکیه» برای جمع آوری کمک‌های مالی برای شهروندان زلزله زده انجام دادند.

این برنامه و پخش زنده از 213 شبکه تلویزیونی داخلی و بین‌المللی و 562 شبکه رادیویی پخش شد.
چهر‌ه‌های معروف تلویزیونی و رسانه‌ای ترکیه در این برنامه مشترک حضور داشتند.

چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون و هنر در جریان پخش زنده مشترک به تماس‌های دریافتی برای دریافت کمک‌های مالی پاسخ دادند.

بوراک اوزچیویت از بازیگران مطرح ترکیه در این برنامه با بیان اینکه تماس‌های زیادی برای کمک دریافت کرده است، گفت: امیدوارم بتوانیم این شب را به خوبی پشت سر بگذاریم. شب وحدت ملت ما است.

مراد یلدیریم یکی دیگر از هرمندان با ابراز تسلیت به مردم ترکیه گفت: ما امروز در حال جمع آوری کمک هستیم و به جمع آوری آن ادامه خواهیم داد.

از آغاز روند کمپین جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان مناطق جنوب شرق ترکیه با شعار «یک صدا برای ترکیه» طی یک ساعت و 30 دقیقه مبلغ 101 میلیارد و 101 میلیون​​​​​​​ لیر به این کمپین اهداد شد. تعداد پیامک‌های ارسالی مردم نیز در بازه زمانی مذکور از مرز 3.2 میلیون مورد عبور کرد.( با هر پیامک مبلغی کمک واریز می شود.)

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در یک تماس تلفنی با برنامه تلویزیونی مجری کمپین «یک صدا برای ترکیه» کشور که با مشارکت جمهوری ترک قبرس شمالی و آذربایجان راه‌اندازی شده و از طریق 213 شبکه تلویزیونی داخلی و فرامرزی به صورت مشترک و همزمان پخش می‌شد، شرکت کرد.

کمال قلیچ‌داراوغلو، رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه نیز با برنامه تلویزیونی مجری کمپین «یک صدا برای ترکیه» کشور تماس تلفنی برقرار کرد.

بسیاری از بازرگانان، هنرمندان، سیاستمداران، نمایندگان سازمان‌های غیردولتی و بوروکرات‌ها از سراسر کشور در کمپین «یک صدا برای ترکیه» شرکت کردند.

بانک مرکزی ترکیه با 30 میلیارد لیر، بانک زراعت با 20 میلیارد لیر، وقف بانک با 12 میلیارد لیر، خلق بانک با 7 میلیارد لیر، اپراتور تُرکسل با 3.5 میلیارد لیر، چنگیز هلدینگ با 2.5 میلیارد لیر، ترک تلکام٬ صندوق بيمه سپرده‌های پس انداز، گروه بورس استانبول و شرکت ترکیه بیمه هر کدام با 2 میلیارد لیر بیشترین کمک مالی را به این کمپین انجام دادند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

2 دیدگاه

  1. سلام
    واقعا افرین به مردم ترکیه که ۱۰۱ میلیارد به زلزله زده گان گمگ کردن.
    ترکیه اینده ار بسیار روشن و موفق دارد،
    با این مردم فهیم واقعا میشه مشگلات را حل کرد و دنیا را فتح کرد.
    افرین افربن به این انسانهای شریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا