میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سیاست

سخنان مدیر ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه خطاب به ایلان ماسک

فخرالدین آلتون: نقاب از چهره کسانی که حمایت از سازمان‌های تروریستی را با دموکراسی مرتبط می‌دانند، و کسانی که حمله به اسلام را با آزادی استتار می‌کنند و آن را مشروع می‌دانند، افتاده است

تبلیغ در عصر ترکیه

فخرالدین آلتون، مدیر ارتباطات ریاست جمهوری با ایلان ماسک، مالک پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر مورد خطاب قرار داد.

فخرالدین آلتون در برنامه “روش‌های مبارزه با دروغ پراکنی در عصر هوش مصنوعی” که در آنکارا برگزار شد، شرکت کرد.

آلتون با واکنش نشان دادن به سانسور مخفی انجام شده توسط توییتر در گذشته در ترکیه، خطاب به ایلان ماسک گفت:

از اینجا، به مناسبت این برنامه، خطاب به مدیریت جدید توییتر، آقای ایلان ماسک، می‌گویم. لطفا توضیح دهید که در گذشته از طریق توییتر چه نوع دخالت‌هایی در رویدادهای سیاسی ترکیه صورت گرفته است. افشا کنید که رجب طیب اردوغان، چه نوع سانسورهای مخفیانه‌ای را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ما اعمال کرده است. برای مخالفان ترکیه توضیح دهید که چه فرصت‌های تبلیغاتی به طور سیستماتیک در اختیار سازمان‌های تروریستی قرار می‌گیرد. توضيح دهيد تا عموم مردم جهان به وضوح و به روشنی شيوه‌های تركيبی مورد استفاده توسط نواستعمار را ببينند. توضیح دهید تا بتوانیم دوباره به شبکه‌های اجتماعی اعتماد کنیم.

آلتون با تاکید بر اینکه دروغ پراکنی به ویروسی تبدیل شده که بشریت را تهدید می‌کند، گفت: ارگان‌های رسانه‌ای که عادت دارند علیه هر کشوری که منافع خودشان را تامین نمی‌کند، علیه هر رهبری که از آنها تغذیه نمی‌کند یا به آنها وابسته نیست، عملیات انجام دهند، در نظر ما فاقد اعتبار هستند.

وی افزود: نقاب از چهره کسانی که حمایت از سازمان‌های تروریستی را با دموکراسی مرتبط می‌دانند، و کسانی که حمله به اسلام را با آزادی استتار می‌کنند و آن را مشروع می‌دانند، افتاده است.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
تی آر تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا