میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

زیباترین خانه ۶۵ متری! (+عکس)

خانه فریفرم از ساکنین خود دعوت می کند تا ارتباطی متمایز را با طبیعت ایتالیا تجربه کنند. چشم انداز اطراف خانه سرسبز و متراکم و پوشیده از انواع درختان و گل های وحشی است که تصویر دوردست از کوه های چند لایه را قاب می کنند.

تبلیغ در عصر ترکیه

خانه‌ای به نام «فریفرم» در دامنه تپه چیوسا، ایتالیا قرار دارد که به گونه‌ ای هنرمندانه طراحی شده و مناظر وسیع اطراف خود را به تصویر می کشد. فضای داخلی معاصر این پروژه با دیوارهایی از شیشه تمام قد محصور شده است که امکان دید بدون مانع از چشم انداز بی نظیر منطقه را فراهم می کند.

این خانه با یک سقف سبز رنگ فاقد شکل هندسی مشخص پوشیده شده که در اصل ویژگی بارز آن محسوب می شود و نمایی ارگانیک به خانه می دهد. به گفته تیم معماری Martin Gruber این سقف در خدمت ادغام هنر معماری با بافت طبیعی گوشه و کنار اقامتگاه است.  خانه شصت و پنج متر مربعی فضایی صمیمی را ایجاد می کند که طرح باز آن شامل نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب است.

خانه فریفرم از ساکنین خود دعوت می کند تا ارتباطی متمایز را با طبیعت ایتالیا تجربه کنند. چشم انداز اطراف خانه سرسبز و متراکم و پوشیده از انواع درختان و گل های وحشی است که تصویر دوردست از کوه های چند لایه را قاب می کنند. گروه معماری ادامه می دهد: این خانه همانند یک موجود زنده است. خارج از پوسته سخت ساخته شده از بتن و شیشه، در داخل اتمسفری نرم و روان طراحی شده از مواد آلی و چوب به چشم می خورد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
موبنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا