میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

ترکیب احتمالی استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی

تیم استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف نساجی‌ای برود که فصل گذشته جلوی فینالیست شدن آبی‌ها را گرفت.

تبلیغ در عصر ترکیه

استقلالی‌ها برای جبران ناکامی در لیگ برتر این شانس را دارند تا با قهرمانی در جام حذفی خاطرات تلخ این فصل را به دست فراموشی بسپارند.

شاگردان ساپینتو امروز از ساعت ۱۸.۳۰ در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف نساجی مازندران می‌روند تیمی که سال گذشته در همین مانع رسیدن آبی‌ها به فینال جام حذفی شده بود.

اما اکنون شرایط فرق کرده و بازیکنان استقلال از انگیزه‌های زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برخوردارند.

بزرگترین غایب تیم استقلال در این دیدار کوین یامگا مهره کلیدی آبی‌هاست که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب ساپینتو نیست و سعیدی مهری دیگر بازیکن محروم استقلال در مقابل نساجی است.

ریکاردو ساپینتو باتوجه به نفراتی که در اختیار دارد برای رویارویی به نساجی به احتمال فراوان از ترکیب زیر برای این مسابقه استفاده خواهد کرد:

سید حسین حسینی پس از چند اشتباه سریالی روی گل‌های خورد استقلال در آخرین بازی ‌آبی‌ها در لیگ مقابل تراکتور روی نیمکت رفت و سینا سعیدی‌فر در درون دروازه قرار گرفت و اتفاقا نمایش درخشانی از خود نشان داد به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که انتخاب اصلی ساپینتو در چارچوب دروازه استقلال برای بازی حساس امروز سعیدی‌فر باشد.

عارف غلامی به ترکیب اصلی بازگشته تا در کنار رافائل سیلوا زوج میانی استقلال در قلب دفاع را تشکیل دهند.

شاید یکی از چالش‌های بزرگ ساپینتو انتخاب یک بازیکن از بین جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی در پست دفاع چپ استقلال باشد. جلالی که تقریبا پس از یک فصل نیمکت‌نشینی سرانجام در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور در ترکیب قرار گرفت یکی از ستاره‌های آبی‌ها در پیروزی پرگل بود و حتی یکی از زیباترین گل‌های بازی را به نامو خودش زد و از طرف دیگر سلمانی مهره محبوب ساپینتو در این پست به شمار می‌رود. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که سرمربی پرتغالی برای دیدار مقابل نساجی چه تصمیمی خواهد گرفت و کدامیک از این دو بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.

در دفاع راست بنظر می‌رسد صالح حردانی پس از رفع مصدومیت تنها انتخاب ساپینتو در این پست است.

روزبه چشمی به همراه مهدی‌ مهدی‌پور و آرش رضاوند کمربند میانی استقلال را تشکیل می‌هند و مهدی قایدی و محمد محبی بال‌های هجومی آبی‌ها در کناره‌ها هستند.

ارسلان مطهری از بیشترین شانس برای قرار گرفتن در نوک خط حمله استقلال برخوردار است.

ترکیب احتمالی استقلال
سینا سعیدی‌فر، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی(جعفر سلمانی)، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
همشهری‌آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا