میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهازنگ تفریح

با دوست‌داشتنی‌ترین تپل‌های سینما آشنا شوید!

اگر دوست دارید آن‌ها را بشناسید و بدانید “دوست‌داشتنی‌ترین تپل‌های سینمای جهان چه کسانی بوده‌اند؟” در ادامه ما را همراهی کنید تا چند تن از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

تبلیغ در عصر ترکیه

بازیگران برای اینکه در سینما جدی گرفته شوند و نقش‌های قوی را از آن خود کنند؛ باید مسیر سخت و پر پیچ و خمی را پشت سر بگذارند. در دنیای پر زرق و برق هالیوود امروزی ظاهر و زیبایی حرف اول را می‌زند و کوچک‌ترین فاصله با معیارهای زیبایی کار را برای ورود و یا حتی باقی ماندن در آن بسیار سخت می‌کند. بازیگران بسیاری بوده‌اند که به خاطر چاق بودن مورد آزار روحی قرار گرفته‌اند و صرفا در نقش‌های لول پایین کمدی مورد پذیرش قرار گرفته و یا با بی‌رحمی کنار گذاشته شده‌اند. این در حالیست که ما با دیدن بازی بازیگران خارق‌العاده بسیاری که اضافه وزن داشته‌اند اما استعداد بی‌حد و مرزی در بازیگری نشان داده‌اند، به وجد آمده‌ایم. اگر دوست دارید آن‌ها را بشناسید و بدانید “دوست‌داشتنی‌ترین تپل‌های سینمای جهان چه کسانی بوده‌اند؟” در ادامه ما را همراهی کنید تا چند تن از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

اولیور هاردی (Oliver Hardy)
اولیور نورول هاردی از آن دست هنرمندانی است که یادش برای همیشه در ذهن‌ها باقی مانده و نیازی به معرفی ندارد. او بازیگریست که شکل ظاهریش مانع خلاقیت بی‌نظیر و استعداد خارق‌العاده بازیگری او نشد و حتی در مواردی به او کمک هم کرده بود. هاردی علاوه بر بازیگری، تهیه‌کنندگی و کارگردانی، صدای دلنشینی هم داشت که در برخی از فیلم‌هایش از این توانایی‌اش هم استفاده می‌کرد. همه ما بارها با دیدن فیلم‌های کمدی استنلی لورل و اولیور هاردی از ته دل خندیده‌ایم و قطعا متعجب نخواهید شد که بدانید؛ این دو هنرپیشه محبوب و دوست‌داشتنی بهترین زوج هنری کمیک جهان شناخته شده‌اند. اولیور در سن 65 سالگی برای حفظ سلامتی خودش در عرض چند ماه 70 کیلوگرم کم کرد اما متاسفانه در 66 سالگی به علت سکته‌های متعدد جان باخت و آثار شگفت‌انگیز و منحصر به فرد خود را برای همیشه در گوشه قلب هوادارانش به یادگار گذاشت.

ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy)
ملیسا مک کارتی که در بازیگری کارنامه‌ای درخشان دارد، تا کنون 9 جایزه امی را از آن خود ساخته‌است. او یک کمدین، نویسنده و بازیگری موفق است که تجربه حضور در سینما و تلویزیون را داشته‌است. ملیسا نقش‌های بسیاری را ایفا کرده‌است و از بازی تحسین‌برانگیز او به‌عنوان لی ایزابل در فیلم جنایی هرگز می‌توانی مرا ببخشی گرفته تا نقش مالینز در فیلم کمدی مخمصه که خنده را به لب‌هایمان می‌آورد، حضوری جذاب و درخشان داشته و به ما ثابت کرده که از عهده هر نقشی چه کمدی و چه جدی به خوبی برمی‌آید. او یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تپل‌های سینماست که با نقش‌های جدی خوبش باعث می‌شود این کلیشه نامعقول که «بازیگران چاق فقط مناسب نقش‌های کمدی هستند» را دور بریزیم و از توانایی حضور پر رنگ آن‌ها در فیلم‌های قوی و خوب بهره ببریم.

کریسی متز (Chrissy Metz)

متاسفانه در جهان امروز هنوز هم افرادی هستند که دیگران را از روی ظاهرشان قضاوت کرده و گاها با تمسخر و طعنه موجب آزارشان می‌شوند. متز که توانایی بالای بازیگری و صدای زیبایش اکنون بر همگان روشن و واضح است از کودکی به خاطر چاقی مورد تمسخر قرار گرفته و راه دشواری را طی کرده تا بتواند این چنین درخشان در سریال محبوب «این ما هستیم» نقش آفرینی کند. این سریال محبوب‌ترین فیلم او برای طرفدارانش است که در نقش کیت پیرسون در آن ظاهر شد. کریسی می‌گوید با نقش کیت پیرسون همدردی کرده و این بازی به‌قدری بر او تاثیر گذاشته که بعد از آن چندین کیلو کاهش وزن داشته است. متز کتابی به نام « این من هستم» را هم به چاپ رسانده و خوشبختانه اکنون او کسی است که می‌خندد نه کسی که به او می‌خندند.

اپرا وینفری (Oprah Winfrey)

اپرا کسی است که همه او را می‌شناسند و محبوب قلب‌های بسیاری است. اپرا گیل وینفری، مجری برنامه تاک شو، تهیه کننده تلویزیون، بازیگر، نویسنده و بشردوست آمریکایی، محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد و با دیدن توانایی‌های استثنایی و بی‌مانند او دیگر چه اهمیتی دارد که وزن او چقدر است یا چقدر اضافه وزن دارد. او دارای چنان اقتدار و قدرتی است که می‌تواند الگوی هر بانویی که می‌خواهد کارآفرین، بانفوذ و موفق باشد، قرار بگیرد. اپرا که یکی از ثروتمندترین افراد آمریکا به حساب می‌آید؛ در گذشته روزهای دشواری را پشت سر گذاشته و امروز قدرتمندانه فعالیت‌های انسان‌دوستانه بسیاری انجام می‌دهد.

جک بلک (Jack black)
جک بلک یکی دیگر از ستارگانی است که فعل خواستن را صرف کرده و اجازه نداده وزن بالای او مانع از رسیدن به آرزوهایش شود. جک بلک توانایی‌های شگفت‌انگیز بسیاری چون بازیگری، خوانندگی، ترانه‌سرایی و… دارد و یک کمدین بسیار پر طرفدار است. همچنین باید گفت؛ جک بلک جوایز بسیاری در زمینه موسیقی و بازیگری کسب کرده‌است. تا مدت‌ها او را در نقش‌های فرعی فیلم‌هایی قوی می‌دیدیم اما او با پشتکار و نشان دادن استعداد فراوانش نگاه‌ها را تغییر داد و توانست نقش‌های اصلی فیلم‌هایی مانند مدرسه راک، سفرهای گالیور و.. را از آن خود کند.

جیمز کوردن (James Corden)
جیمز کوردن مجری تلویزیون، کمدین و بازیگری است که دست بر قضا استعداد خوانندگی هم دارد. از آثار معروف او می‌توان به سه تفنگدار، پا کوتاه، همه یا هیچ اشاره کرد. او بیشتر برای اجراهای صمیمی‌اش و این که افراد را وادار به برملا کردن رازهایشان می‌کند؛ معروف است و هواداران بسیاری دارد. او در یک مصاحبه از اینکه تنوع نقشی که به بازیگران چاق می‌دهند، بسیار کم است؛ گله کرد و گفت امیدوار است در آینده این وضعیت بهبود پیدا کند.

اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer)
یکی دیگر از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون اکتاویا اسپنسر است که در فیلم‌های بسیاری چون خدمتکاران، ارقام پنهان، خودساخته و…. نقش‌آفرینی کرده او گاهی در نقش یک بانوی قوی، موفق و کارآفرین و گاهی در یک نقش کمدی آنچنان بازی می‌کند که جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد و نشان می‌دهد از پس هر نقشی به‌سادگی برمی‌آید و استعداد بازیگری او فوق‌العاده است. اکتاویا اسپنسر جوایز متعدد قابل توجهی را به دست آورده‌است.

جان فاورو (Jon Favreau)
جاناتان کولیا فاورو علاوه بر اینکه بازیگری قدر است، تهیه کننده، کارگردان و نویسنده هم می‌باشد. او در فیلم‌های بسیاری به عنوان نقش‌های اصلی و فرعی بازی کرده که محبوب‌ترین و مهم‌ترین بازی او یعنی گرگ وال استریت است که در سن 47 سالگی آن را بازی کرد و باعث محبوبیت بیش از پیش او گردید. از دیگر آثارش کارگردانی فیلم‌های مرد عنکبوتی 1 و 2 و بازی در فیلم سرآشپز را می‌توان نام برد.

سخن پایانی
با هم چند مورد از دوست‌داشتنی‌ترین تپل‌های سینمای جهان را بررسی کردیم و مطمئنا بازیگران موفق دیگری هم هستند که از آن‌ها صحبتی به میان نیامد. با دیدن فیلم‌های این بازیگران موفق و توانا می‌توان به یقین رسید که پشتکار و سخت‌کوشی به همراه استعداد و پتانسیلی که در آن‌ها وجود دارد سبب موفقیتشان شده و آن‌ها را نزد مردم محبوب کرده‌است. مطمئنا افرادی که معیارهای زیبایی کلیشه‌ای را ندارند به تلاش بیشتری برای نشان دادن استعداد و توانایی خود نیاز دارند و این سخت‌کوشی و روحیه قوی آن‌ها قابل ستایش و تحسین است. نظر شما درباره بازی این ستارگان سینما چیست؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟ اگر کسی را در این میان جا انداخته‌ایم که ستاره محبوب شماست، او را به این لیست اضافه کنید.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا