میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

بازرگانان ترک مقیم ایران برای زلزله‌زدگان ترکیه کانکس ارسال می‌کنند

تبلیغ در عصر ترکیه

سرمایه‌گذاران، بازرگانان و کارفرمایان ترکیه‌ای مقیم ایران در راستای کمپین ارسال کانکس برای زلزله‌زدگان ترکیه تاکنون 16 کانکس به منطقه ارسال کرده‌اند.

میکائیل اوزکان، کارفرمای ترکیه‌ای و از بانیان این کمپین در این زمینه به خبرنگار آناتولی گفت: زیر نظر سفارت ترکیه در تهران، مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه «آفاد» و انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه «موسیاد» در این زمینه ارزیابی‌های انجام دادیم و در ادامه این طرح را آغاز کردیم.

وی با بیان این که برخی از بازرگانان به منطقه، چادر ارسال کرده‌اند، افزود: ما هم با مشارکت بازرگانان ایرانی به منطقه کانکس ارسال می‌کنیم.

اوزکان ادامه داد: نخستین محموله متشکل از 16 کانکس را از تهران به اداره آفاد در وان ارسال کردیم. تا جایی که در توانمان باشد به این روند ادامه خواهیم داد. همچنین سفارش 40 کانکس دیگر را نیز ارایه دادیم. هر یک از این کانکس‌ها با ظرفیت 4 نفر شامل سرویس بهداشتی و آشپزخانه هستند.

سلمان اردوغان یکی دیگر از این بازرگانان ترکیه‌ای فعال در ایران نیز به همکاری نزدیک نهادهای مذکور ترکیه برای یاری رسانی به هموطنان اشاره کرد و گفت که امیدوار است این روزهای سخت به زودی بگذرد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا